تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (آپدیت 05-02-1403)

  • 12:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 23 دقیقه

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1403/02/05

کاربرای عزیز ارزسنج سلام، وقتتان بخیر. امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم تا با یکدیگر وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تحلیل کرده و تارگت های بعدی بیت کوین را مشخص کنیم. در این تحلیل سعی می کنیم تا به بررسی اتفاقات مهمی که در هفته گذشته رخ داده است، بپردازیم.
این هفته اتفاقات مهمی در بازار ارز دیجیتال رخ داده و همین هم باعث شده تا ما یک سری حرکت های هیجانی را در بازار کریپتو ببینیم. البته این حرکت های هیجانی برای بیت کوین نبوده، ولی خب بسیاری از ارزهای دیجیتال و آلت کوین ها توانستند که رشد خوبی را تجربه کنند، مخصوصا میم کوین های شبکه سولانا که به طور مفصل در مورد آنها صحبت کردیم و می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید.

خبر مربوط به کمپانی BlackRock

اولین خبر مهم این هفته، خبری است که مربوط به کمپانی بلک راک(BlackRock) است. این کمپانی می خواهد یک صندوق سرمایه گذاری را که به عنوان Money Market Fund شناخته می شود، به شکل توکنایز شده روی شبکه Hedera به وجود آورده و خب این موضوع می تواند که یک سری دارایی هایی که در دنیای واقعی نیز کاربرد دارند را به ما نشان دهد که می تواند در بولران بعدی که ما قرار است تجربه کنیم یا در آلت سیزن بعدی این موضوع و این دارایی ها را به یکی از ترندهای مارکت تبدیل کند.

در متن این خبر آمده است که کمپانی بلک راک با همکاری شبکه Hedera که به عنوان یکی از شبکه های نسبتا جدید محسوب می شود، می خواهید یک صندوق سرمایه گذاری در قالب Money Market Fund را به شکل توکنایز شده روی این شبکه ارائه کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1403/02/05

ما همچنان در داخل این فاز اصلاحی هستیم که داریم از سقف 72 هزار دلار آن را تجربه می کنیم. هفته قبل یک حرکتی را تا محدوده 59700 نیز توانستیم انجام دهیم و اینجا خریداران به خوبی از قیمت حمایت کردند و تا سطح 66 هزار دلار توانستیم که تا الان بالا بیاییم. نکته مثبتی که وجود دارد این است که کندلی که این هفته دارد شکل می گیرد، می تواند بیاید و بالای کلوزی که کندل قبلی داشته ببنده که می تواند یک سیگنال موقتی را برای رشد بیشتر قیمت بیت کوین به ما بدهد.

سطح 68 هزار دلار نیز می تواند یک سد مهم برای قیمت بیت کوین در این تایم فریم محسوب شود. از طرف دیگر، همچنان این فاز اصلاحی بیت کوین ادامه دار است و برای اینکه بتوانیم مطمئن شویم که روندمان صعودی شده، باید منتظر بمانیم که از سطح 71200 یک عبوری را انجام بدیم و بتوانیم این ناحیه را به سمت بالا بشکنیم.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1403/01/29

ارزسنجی های عزیز سلام، وقتتان بخیر. امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی داشته باشید. ما طبق روالی هفتگی خودمان با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و قیمت ببیت کوین دیگر در خدمت شما هستیم تا با یکدیگر یک دید کلی را نسبت به بازار رمز ارزها داشته باشیم، تارگت های بعدی ارز بیت کوین را مشخص کنیم و به بررسی اتفاقاتی بپردازیم که در هفته گذشته در بازار کریپتو رخ دادند.
حمله ایران به اسرائیل
یکی از مهم ترین اتفاقاتی که ما در هفته گذشته برای بازار ارزهای دیجیتال داشتیم، حمله انتقام جویانه ایران برای کشور اسرائیل بود که باعث شد تا ما یک دامپ قیمتی را در هفته گذشته تجربه کنیم. همانطور که می دانید، در هفته گذشته یک چنین اتفاقی افتاده و در واقع ایران یک حمله ای را با استفاده از پهبادهای خود به کشور اسرائیل انجام داد که همین هم باعث شد تا ما یک ریزش قیمت را برای بیت کوین تجربه کنیم.

در حال حاضر تنش خیلی زیادی در منطقه خاورمیانه وجود دارد، خیلی از منابع دارند در مورد اقدام مشابه اسرائیل نسبت به ایران صحبت می کنند و خب همین هم باعث شده تا ترس عمده ای در بازار ارز دیجیتال به وجود بیاید و خیلی از افراد نگران این باشند که یک جنگ دوباره ای در منطقه خاورمیانه شکل بگیرد. در هفته های آتی حتما نتیجه این موضوع مشخص می شود و ما می توانیم با اطلاعات بیشتری در موردش صحبت کنیم، ولی خب همچنان این خبر و احتمال اقدام مشابه توسط اسرائیل باعث شده تا یک فشار فروش و ترسی توسط فروشنده ها در مارکت ایجاد شود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1403/01/29

درباره تکنیکال بیت کوین باید بگوییم که در محدوده 61 هزار تا 61200 دلار یک محدوده خیلی خوبی برای معامله گران و تریدرها به وجود آمده که هربار که به این سطح می رسیم، یک خریدی را در اینجا انجام می دهند و دلیل این شدوهای بلندی که ما در تایم فریم هفتگی داریم نیز حضور خریداران در این محدوده برای ما است. در حال حاضر ما در این تایم فریم داریم یک اصلاح قیمتی خیلی خوبی را تجربه می کنیم.

 با در نظر گرفتن حرکتی که در این محدوده یا ماه گذشته انجام دادیم، اگر بخواهیم یک بررسی را روی این حرکت انجام دهیم، با در نظر گرفتن چنین حرکتی می توانیم بگوییم که این حرکت اصلاحی می تواند که تا محدوده 38 درصد که عدد 57 هزار است و محدوده طلایی ما که شامل عدد 53370 دلار و 49400 دلار است، می تواند ادامه دار باشد. اگر هم چنین حالتی را برای ارز بیت کوین خودمان در نظر بگیریم، می توانیم ببینیم، اصلاحی که در حال حاضر انجام شده، تقریبا در حوالی همین محدوده 23 درصد است و احتمال اصلاح تا حداقل 38 درصد را برای ارز بیت کوین در نظر بگیریم.

تحلیل هفتگی ارز دیجیتال 1403/01/22

کاربران عزیز آکادمی ارزسنج سلام وقتتان بخیر؛ امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارز دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم تا با یکدیگر نگاه کلی را به بازار رمز ارزها داشته باشیم، ببینیم که بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده چه حرکتی را می تواند انجام دهد و تارگت های بعدی بیت کوین کدام نواحی هستند.
لیست شدن میم کوین های سولانا در بایننس

خبر مهمی که این هفته منتشر شد، علاقه مندی صرافی بایننس به لیست کردن میم کوین های شبکه سولانا(Solana) است. ارزهای WIF و BOME قرار است که روی این صرافی بیایند و لیست شوند. خب این موضوع باعث شد تا میم کوین های شبکه سولانا بتوانند جایگاه خودشان را بیشتر از قبل تثبیت کنند. 
اگر در هفته های گذشته بازار رمز ارزها را به شکل جدی دنبال کرده باشید، می دانید که در حال حاضر هایپ خیلی روی میم کوین های شبکه سولانا وجود دارد و تقریبا هر یک دقیقه یک میم کوین جدیدی به این شبکه اضافی می شود و خب همین مسئله نیز باعث شده که سرمایه گذاران زیادی جذب این رمز ارز شوند، بعضی از این رمز ارزها چند صد هزار درصد توانستند که رشد کنند، چندین هزار درصد کردند و سود خیلی خوبی را توانستند که به سرمایه گذاران خود بدهند. از بین این توکن ها، توکن Dogwifhat و BOME و JTO رشد قابل توجهی را تجربه کردند و مورد توجه سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار گرفته اند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1403/01/22

نوبت این رسیده تا به سراغ چارت بیت کوین برویم. در هفته گذشته ما در مورد شباهت این محدوده با اتفاقی که در بولران قبلی اتفاق افتاد، در سقف قبلی ما، وقتی که داشتیم از سطح 20 هزار دلار عبور می کردیم و شباهتی که حالا بین این دو تا ناحیه وجود دارد، صحبت کردیم، همانطور که می بینید، همچنان در این محدوده داریم نوسان می کنیم و گفتیم که احتمال این وجود دارد قبل از اینکه بخواد این سقف را به طور کامل بشکنیم و ازش عبور کنیم، یک نوسان هایی را در تایم فریم های پایین تر در این محدوده به وجود بیاوریم.

به طور کامل توانستیم از این سقف عبور کنیم، ولی خب اگر دقت کنید همچنان قدرت کافی را اینجا نداریم و کندل های ما باید قدرت بیشتر و مومنتوم بیشتری را به دست بیاورند تا بتوانیم در مورد سطوح آن بیشتر صحبت کنیم. از طرف دیگر، همچنان بالای این محدوده قرار گرفتیم و می توانیم حرکت هایی که به سمتش انجام می شود، به سمت محدوده حمایتی که در حال حاضر در این نقطه انجام می شود را به عنوان پولبک در نظر بگیریم. بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به اعداد بالاتری برسد.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1403/01/15

ارزسنجی های عزیز سلام، وقتتان بخیر امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را داشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و خرید ارز دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم تا یک آپدیتی را نسبت به چیزهایی که در هفته گذشته رخ داد انجام دهیم، یک نگاه کلی را به بازار رمز ارزها بندازیم، ببینیم که چه خبرهای مهمی وجود داشت، چه تغییراتی در ساختار بازار به وجود آمد، تارگت های بعدی قیمتی بیت کوین کدامند و جهت کلی مارکت در هفته آتی می تواند در چه سمتی باشد و ما چگونه می توانیم از آن سود به دست آوریم.
خوش بینی لری فینک به بازار رمز ارزها

اولین خبرمان مربوط به کمپانی BlackRock و مدیر عامل آن یعنی لری فینک است. در این خبر از آقای لری فینک به عنوان یک شخص تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال، طرفدار رمز ارزها یاد شده و جزئیات خیلی جذابی را در مورد بازار کریپتو این شخص به ما ارائه کرده است. نکته ای که وجود دارد این است که در این مصاحبه ای که انجام شده، آمدند و در مورد سیاست های کلی کمپانی بلک راک در مورد بیت کوین بهره ای صحبت کردند و بررسی این مصاحبه ای که انجام داده اند، از این نظر می تواند برای ما خیلی با اهمیت باشد. 
طبق چیزی که در این خبر آمده است، لری فینک نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین و کلیت بازار رمز ارزها در بلند مدت بسیار خوش بین است و دیدگاه صعودی را دارد، این شخص گفته بود که بیت کوین می تواند در بلند مدت صعودی باشد، مقداری لیکوییدیتی این مارکت می تواند بیشتر باشد و گفته که اقدامی که ما در قالب صندوق های ETF انجام دادیم، باعث شفافیت بیشتر و افزایش حجم این مارکت می شود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1403/01/15

نوبت این رسیده تا به تحلیل تکنیکال بیت کوین(BTC) بپردازیم. همانطور که قبلا در هفته گذشته نیز گفتیم، این احتمال وجود دارد که مثل اتفاقی که ما در سال 2020 تجربه کردیم، وقتی که قیمت بیت کوین به سقف تاریخی خود رسید، یک مقدار تعلل انجام دهد و دچار اصلاح زمانی شود و بعدا حرکت خودش را دوباره به سمت بالا انجام دهد که خب این اتفاق اینجا هم مجددا دارد رخ می دهد.

تحلیل هفتگی

کندلی که در این ماه داریم ثبت می کنیم، یک کندل نزولی است و از طرف دیگر کندل ماه قبلمان نیز صعودی بسته شد و کندل این ماهمون که تازه 3 روز است که فعالیت خودش را شروع کرده، یک کندل منفی به سمت پایین است. البته خب چون هنوز خیلی مانده که این ماه تمام شود، احتمال برگشت قیمت بیت کوین به سمت بالا وجود دارد و ممکن است که ما اینجا یک شدوی بلندی را ببینیم که نشان دهنده قدرت خریداران برای ما است.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1403/01/08

ارزسنجی های عزیز سلام وقتتان بخیر، امیدواریم حالتان عالی و هفته معاملاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم تا با همدیگر یک نگاه کلی را به بازار ارزهای دیجیتال بندازیم، ببینیم که در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، چه حرکتی برای ارز بیت کوین اتفاق افتاده، تارگت های بعدی بیت کوین چه اعدادی می توانند باشند و از طرف دیگر خبرهای مهمی که این هفته وجود داشتند و توانستند که روی مارکت تاثیر بگذارند و یا در هفته های آینده می توانند که روی بازار تاثیر گذارند را بررسی کنیم و یک دیدگاه کلی را بتوانیم برای روزهای آینده در بازار رمز ارزها پیدا کنیم.

ایجاد یک سری مشکلات در صرافی کوکوین

مهم ترین خبر این هفته در بازار ارز دیجیتال به صرافی کوکوین مربوط می شود. به نظر می آیند در صرافی ارز دیجیتال کوکوین(Kucoin) به خاطر یک سری قوانینی که توسط دو تا از مدیر عامل هاش دور زده شده، یک سری مشکلاتی به وجود آمده و خب ایالات متحده آمریکا و قوه قضاییه نیز به خاطر همین موضوع این صرافی را متهم کرده. به نظر می آید در این اتفاق یک سری قوانینی که مربوط به جلوگیری از پولشویی هستند و توسط کشور آمریکا تصویب شدند و قرار شده است تا همه صرافی هایی که دارند در این کشور فعالیت می کنند، از این قوانین پیروی کنند، در صرافی کوکوین اعمال نشده و یک سری پولشویی های و یک سری تراکنش های مشکوکی صورت گرفته است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1403/01/08

اما بریم سراغ تحلیل تکنیکال بیت کوین. در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، یک کندلی به این شکل که اصطلاحا به آن مرد به دارآویخته نیز گفته می شود برای ما ثبت شد که دقیقا از SMA 7 روزه ما توانست که حمایت شود و دوباره به سمت بالا برگردد. کندل قبلی نیز یک کندل دوجی بود که نشان می داد که خریداران و فروشندگان قدرت برابری دارند و این کندل به ما نشان می داد که فروشندگان قوی تر هستند و کندلی که ما این هفته می توانیم ببینیم، یک کندل صعودی است که قدرت چندانی را ندارد.

در این دو روزی که هفته جدید شروع شده، حجم زیادی را برای آن نمی توانیم مشاهده کنیم. نکته ای که می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که ما اینجا یک محدوده مقاومتی خیلی مهمی را داریم که اگر بیت کوین بتواند از این محدوده خوبی کند، می توانیم یک رشد چشمگیری را مشاهده کنیم. بیت کوین در زمان تهیه این تحلیل هفتگی ارز دیجیتال با قیمت 71300 دلار معامله می شود که تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی می کنند که بیت کوین می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1403/01/01

ارزسنجی های عزیز سلام وقتتان بخیر؛ امیدواریم حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را داشته باشید. امروز با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین در آخرین هفته سال 1402 در خدمت شما هستیم و می خواهیم که یک بررسی کلی را روی ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) انجام دهیم، کل بازار رمز ارزها را برای شما بررسی کنیم، تحلیلی را روی بیت کوین داشته باشیم و ببینیم که در هفته آینده و در هفته های آتی، بیت کوین و کلیت مارکت به چه سمتی می تواند حرکت کند، از طرفی هم خبر مهم آپدیت جدید شبکه اتریوم را داریم و می خواهیم ببینیم که چه تاثیری را این آپدیت توانسته که روی این شبکه و لایه دوم های خود بگذارد.

بزرگ ترین آپدیت اتریوم

به طور کلی، ما هفته قبل در مورد آپدیت جدید شبکه اتریوم صحبت کردیم. به نظر می آید این آپدیتی که دارند انجام می دهند و به تازگی هم لانچ شده است، بزرگ ترین آپدیتی است که شبکه اتریوم تا به الان تجربه کرده و همانطور که گفته گفتیم، این آپدیت بیشتر روی کانال ها و بلاک چین های لایه دوم که اطراف اتریوم وجود دارد، تاثیر گذاشته و باعث کاهش کارمزد آنها و افزایش تعداد تراکنش شده که روی این شبکه ها انجام می شوند.

به طور کلی، روی شرط های مختلفی آپدیت اتریوم را لانچ کردند که مهم ترین آنها شبکه Optimism، StarkNet، آربیتروم وان و... هستند که همانطور که می بینید، به شکل قابل توجهی میزان گس در این شبکه ها کاهش پیدا کرده و در واقع باعث شده تا بیشتر افراد تشویق شوند و بیان روی این لایه دوم ها تراکنش خودشان را انجام دهند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/12/28

همانطور که گفتیم، این محدوده 62400 تا محدوده 68 هزار دلار به دلیل این اوردر بلاکی که اینجا وجود دارد، یک ناحیه مقاومتی خیلی مهم محسوب می شود و عبور از این ناحیه برای بیت کوین خیلی می تواند مهم باشد و می تواند که آینده این رمز ارز را برای ما تعیین کند. نکته ای که وجود دارد این است که دقیقا کلوز کندلی که ما در دو هفته گذشته داشتیم، یعنی آن کندل سبز رنگی که به سمت بالا حرکت می کرد، دقیقا روی نقطه ای افتاده که ما اینجا یک سقفی را برای خودمان به وجود آورده بودیم، یک نقطه ای همینجا برای ما ساخته شده که در تایم فریم های پایین تر این نقطه نیز دوباره همپوشانی را با یک سطح خیلی مهم دارد.
 
نکته ای که است اینه که ما هفته گذشته این کندل را به شکل سبز رو به بالا داشتیم و در واقع داشتیم حوالی 70 هزار دلار معامله انجام می دادیم. ولی اتفاقی که افتاد این بود که بعد از اینکه آمدیم و تارگت ما را دارد، یک حرکت اصلاحی را شروع کرده و تا به الان که کندل هفته جدیدمان شروع شده، می توانیم ببینیم که یک حالت دوجی شکل را پیدا کرده و اینجا عملا دارد به سمت بالا حرکت می کند.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1402/12/23

ارزسنجی های عزیز سلام، وقتتان بخیر امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را داشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم و قرار است این هفته با همدیگر بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال را بررسی کنیم، ببینیم که تارگت های بعدی بیت کوین چه هست و با توجه به اینکه سقف قیمتی بیت کوین بالاخره شکسته شد، قرار است تا این شکست را بررسی کنیم، ببینیم که آیا این شکست می تواند فیک باشد و به طور کلی تارگت های هفته آینده بیت کوین را برای شما مشخص کنیم.
در حال حاضر شاخص ترس و طمع عدد 90 را نشان می دهد و ما به شدت وارد ناحیه طمع شدیم و یک رشد هیجانی را در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، برای بیت کوین تجربه کردیم. این هفته یک رشد 11 درصدی را بیت کوین و 9 درصد رشد را اتریوم تجربه کرده اند و آلت کوین هایی نیز بودند که سودهای بیشتری را توانستند که به سرمایه گذاران و تریدرهای خود بدهند.

افزایش دارایی های ETF بیت کوین بلک راک

یک سری خبرهای مهمی در مورد بازار وجود دارد که جو مثبتی را در مورد بازار ارزهای دیجیتال مخصوصا برای بیت کوین BTC به وجود آورده اند. در هفته گذشته ما شاهد بودیم که کمپانی بلک راک توانست برای اولین بار مقدار دارایی های خودش را به قدری افزایش دهد که از کمپانی گری اسکیل جلوتر بزند. گری اسکیل خیلی وقت است که روی رمز ارز بیت کوین سرمایه گذاری می کند، پله ای دارند خریدهای خودشان را انجام می دهند و اینکه شرکت بلک راک در کمتر از یک ماه توانست بیاد و دارایی های بیشتری را نسبت به این کمپانی داشته باشد، نشان دهنده این است که علاقه سرمایه گذاران سازمانی به حوزه ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/12/23

همانطور که می بینید، مقاومت بسیار مهم و سقف تاریخی که ما در محدوده 70 هزار دلار یا 69 هزار دلار داشتیم، شکسته شده. ولی در مورد این شکست تا وقتی که کندل هفتگی ما در محدوده بالای مقاومتی ما کلوزی را ندهد و اینجا ما کلوز کندلمان را نبینیم، نمی توانیم با اطمینان صحبت کنیم. این احتمال وجود دارد که در چهار روز و 19 ساعت آینده بیاد اینجا و یک حرکت فیکی را انجام دهد و کندل ما قرمز شود و بعد یک حرکت اصلاحی را به سمت پایین شاهدش باشیم که قطعا یک ریزش شارپی را می تواند به همراه داشته باشد.
با در نظر گرفتن فشار خریدی که در حال حاضر وجود دارد، به احتمال خیلی زیاد ما بتوانیم با این کندلمان بالای این محدوده یک کلوزی را داشته باشیم. از طرف دیگر اگر به RSI در تایم هفتگی نگاه کنیم، یک خط روندی را می توانیم برای آن در نظر بگیریم که در حال حاضر دارد همچنان بالای این خط روند معامله می شود.

تحلیل هفتگی ارز دیجیتال 1402/12/16

ارزسنجی های عزیز سلام وقتتان بخیر، امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم و قرار است تا با یکدیگر بازار رمز ارزها را بررسی کنیم و یک آپدیتی از بازا کریپتو برای شما قرار دهیم و یک نگاه کلی به ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بندازیم، شاخص های مهم را با یکدیگر بررسی کنیم و ببنیم که در هفته آینده چه تارگت های قیمتی می توانیم برای بیت کوین داشته باشیم.
40 روز تا هاوینگ بیت کوین زمان باقی مانده است!

یکی از رویدادهای مهمی که می تواند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد این است که ما حدودا 40 روز تا هاوینگ بیت کوین فاصله داریم. هاوینگ رویدادی است که باعث نصف شدن پاداش بیت کوین می شود و خب این باعث می شود تا تعداد بیت کوین های تولید شده برای هر بلاک نسبت به گذشته کمتر شود و میزان عرضه بیت کوین کمتر شود و با در نظر گرفتن حجم بالای تقاضایی که برای بیت کوین وجود دارد، پیش بینی این است که هاوینگ می تواند یک تاثیر خیلی خوب را برای قیمت بیت کوین داشته باشد.
از طرف دیگر ما برای رویداد هاوینگ شاهد این هستیم در نقطه ای که مارکت ما توانسته تا یک حرکت شارپی را انجام دهد و به سقف قبلی خود برسد. خیلی از افراد پیش بینی کردند که در 40 روز آینده که زمان باقی است تا هاوینگ بیت کوین رخ بدهد، ما می توانیم سطح 69 هزار دلار را بشکنیم و یک سطح جدید را برای خودمان یک اولتایم های جدید را برای خودمان به وجود بیاوریم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/12/16

ما پیش بینی کردیم بعد از اینکه حرکت شارپی که در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده است، بعد از شکسته شدن ساختار ویجی که ما اینجا داشتیم، می توانیم یک حرکت را تا سقف قبلی خودمان تا محدوده 68200 دلار انجام دهیم. نکته ای که وجود دارد این است که دقیقا همین اتفاق نیز افتاده و ما یک حرکت صعودی خیلی خوبی را داشتیم و توانستیم تا محدوده 1.27 فیبوناچی حرکتی را انجام دهیم و از طرفی اگر این حرکت همچنان ادامه دار باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که در نهایت به محدوده 1.68 درصد فیبوناچی یا ناحیه 74 هزار دلار نیز برسیم.

از طرف دیگر، اینجا یک حرکت صعودی خیلی خوبی را می بینیم که یک حرکت اصلاحی خیلی کوچکی را به سمت محدوده طلایی فیبو سه نقطه ای ما انجام داده که اینجا یک فرصت خیلی خوب را نیز برای ورود به وجود آورده است. ولی خب نکته این است که چنین حرکتی وقتی اتفاق بیفتد، ما انتظار ریزش های شارپ تر را داریم و اینکه انتظار داریم که ریزش ها مدت زمان بیشتری طول بکشد.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1402/12/09

ارزسنجی های عزیز سلام، وقتتان بخیر امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین دیگر در خدمت شما هستیم و قرار است بررسی کنیم تا در هفته آتی چه اتفاقاتی می تواند در بازار کریپتو رخ بدهد و با توجه به اینکه بیت کوین توانست تا بالاخره از مرز 50 هزار دلار و 52 هزار دلاری که برای آن وجود داشت، عبور کند و به سطح 57 هزار دلار برسد، می خواهیم ببینیم که در هفته آتی این حرکت تا کجا می تواند ادامه یابد، کجا می توانیم که انتظار کاهش قیمت و اصلاح قیمتی را داشته باشیم و از طرفی بیینیم که آیا بعدها فرصت ورودی را به ما می دهد یا خیر.

خرید 512 میلیون دلار بیت کوین توسط شرکت های ETF

همانطور که گفتیم، بیت کوین بالاخره توانست از مرز 42 هزار دلار تا 52 هزار دلاری که برای آن وجود داشت، عبور کند و به سطح 57 هزار دلار برسد و در حال حاضر نیز در یک ناحیه بسیار حساس قرار گرفته است. یکی از خبرهای مهم که باعث شد تا ما حرکت شارپی را در نمودار بیت کوین ببینیم، طبق حالا چیزی که در اسناد و مدارک منتشر شده است، این هفته چیزی حدود نیم میلیارد توسط شرکت های بزرگ سرمایه گذاری برای خرید بیت کوین و برای ETFهای خودشان اختصاص پیدا کرده است.
طبق این خبر، 512 میلیون دلار ارز دیجیتال بیت کوین برای این صندوق های ETF خریداری شده است که 112 میلیون دلار آن برای شرکت بلک راک، فیدیلیتی 243 میلیون دلار خرید انجام داده است و Ark Invest نیز 130 میلیون دلار سرمایه گذاری مجددی را داخل ETFهای خود برای بیت کوین انجام داده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/12/09

اما در مورد تحلیل و تکنیکال بیت کوین باید بگوییم که ما در حال حاضر داریم به انتهای ماه میلادی نزدیک می شویم، چند روز بیشتر از آن باقی نمانده است و در این ماه یک حرکت خیلی خوب صعودی را توانستیم انجام دهیم، حدودا 35 درصد با یدونه کندل توانستیم تا به سمت بالا حرکت کنیم که نشان می دهد در هفته آتی نیز ما می توانیم یک رشد خیلی خوبی را تجربه کنیم. علاوه بر آن، اگر دقت کنید ما در بیشتر مواقعی که یک کندل نسبتا بزرگ و نهنگی را در مارکت داریم که یک سطح مهمی را برای ما می شکند، مانند کندلی که ثبت شده و بعدا آمده و یک کندل دوجی را ثبت کرده است.

کندلی که ما در هفته گذشته داشتیم، یک کندل نسبتا خوبی بود و قبل از آن نیز یک حرکت صعودی خیلی خوبی را در بازار ارز دیجیتال شاهد بودیم که بعدا آمده و یک همچین کندل دوجی را برای ما ثبت کرده است. در مورد کندل ماه آینده خب می توانیم بگوییم که با توجه به چیزی که در بازار ارز دیجیتال می بینیم و این ساختار قیمتی که وجود دارد و حرکت شارپی که به سمت بالا انجام دادیم، دو حالت کلی می تواند اتفاق بیفتد 

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1402/12/02

ارزسنجی های عزیز سلام وقتتان بخیر، امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و هفته معاملاتی پرسودی را داشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال دیگر در خدمات شما هستیم و قرار است تا با همدیگر یک آپدیتی را از تحلیل هفته های قبل خودمان داشته باشیم، ببینیم که در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، بازار چه عکس العملی را نسبت به سطوح ما نشان داد و از طرفی قرار است تا اخبار مهم این هفته را با همدیگه بررسی کنیم و ببینیم که چه عواملی ممکن است که در هفته آتی در این بازار تاثیر بگذارد.

اتهامات جدید مدیر عامل صرافی FTX

در هفته گذشته یکی خبر خیلی مهم منتشر شد که باعث شد که کل بازار ارزهای دیجیتال به هم بریزد. سم بنکمن فرید که مدیر عامل صرافی FTX است، مشخص شد که علاوه بر کلاهبرداری هایی که در این صرافی و کمپانی آلامدا انجام داده، یک سری اتهامات دیگر نیز به آن وارد شده است که باعث شد تا نگاه ها به سمت این پرونده جلب شود. طبق این خبر که به تازگی نیز منتشر شده است، این شخص با کمپانی ها مختلفی یک زد و بندی را با همدیگر داشته اند و به تازگی مشخص شده است که ابعاد این زد و بند بسیار بزرگ تر از چیزی بوده که تصور می شود.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، بیت کوین توانست که به عدد 52 هزار دلار برسد که یک مقاومت خیلی مهم برای آن محسوب می شد و در حال حاضر نیز در همین حوالی دارد معامله می شود. اما نسبت به بیت کوین، خود اتریوم رشد خیلی بهتری را داشت و توانست که به عدد 3 هزار دلار برسد و الان نیز در حوالی همین اعداد معامله می شود. همچنین شاخص ترس و طمع عدد 75 را نشان می دهد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/12/02

اما بریم سراغ تحلیل و تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین(BTC). ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر دارد روی عدد 51700 دلار حرکت می کند. در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، بیت کوین توانست خیلی راحت بیاید و محدوده عرضه مهمی که داشتیم را پشت سر بگذارد. هرچند که در حال حاضر دارد از این ناحیه یک ریجکتی را تجربه می کند و احتمال پولبک به این ناحیه و بعد ادامه روند صعودی ادامه دارد.
از طرفی، این حرکت صعودی که ما داریم از این ناحیه انجام می دهیم، می تواند که برای تارگت های بالاتر نیز به ما بدهد. تا حدودی می توانیم چنین خطوطی را در نمودار بیت کوین ایجاد کنیم و تحلیل های خودمان را انجام دهیم. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که ما این سطوح را در نمودار بیت کوین مشخص کردیم. بیت کوین می تواند با برخورد به این نقاط عکس العمل نشان دهد. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت 53500 دلار عبور کند، می تواند تا سطح 55 هزار دلار رشد کند.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1402/11/25

کاربرای عزیز آکادمی ارزسنج سلام وقتتان بخیر، امیدواریم حالتان عالی و هفته معاملاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته باشید. ما با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال دیگر در خدمت شما هستیم و یک نگاه کلی را به بازار رمز ارزها و صرافی ارز دیجیتال بندازیم، از نظر فاندامنتال و تکنیکال این مارکت را بررسی کنیم، ببنیم که رمز ارز بیت کوین در هفته آینده چه تارگت هایی را می تواند داشته باشد، چه حرکتی را می تواند انجام دهد و سطوح مقاومتی و حمایتی مهمی که برای آن وجود دارند را به طور کاملا دقیق مشخص کنیم.

فروش صندوق GBTC گری اسکیل

یکی از مهم ترین عوامل فاندامنتالی که در هفته گذشته روی قیمت بیت کوین تاثیر گذاشته است، فروش صندوق GBTC گری اسکیل است که فشار فروش حاصل از آن باعث شده بود که ما یک ریزشی را در بازار ببینیم. چون فشار فروش بالایی را به وجود آورده بودند، داشتند سهام خودشان را به فروش می رساندند تا با فروختن بیت کوین هایی که داخل این صندوق وجود داشت، بتوانند بیایند و ETF جدید خودشان را راه اندازی کنند.
در حال حاضر این فشار فروش به طور کامل برداشته شده است، چون تمام بیت کوین هایی که برای این صندوق وجود داشت به فروش رسیده و آمدند و ETF جدید خودشان را به وجود آورند. از طرف دیگر، ماینرها برای اینکه بتوانند هزینه های خودشان را تامین کنند، بخش زیادی از بیت کوین هایی که استخراج می کردند را به فروش می رساندند و همین مورد نیز باز فشار فروش عمده ای را برای بیت کوین به وجود می آورد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/11/25

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، ارز بیت کوین یک رشد قیمتی خیلی خوبی را داشت و توانست که به عدد 50 هزار دلار برسد، حتی تا نواحی 50400 دلار نیز توانست حرکتی به سمت بالا انجام دهد، ولی خب این حرکت صعودی که ما شاهد آن بودیم، یک سری دلایل فاندامنتال و تکنیکال خیلی خوب پشتش وجود داشت و باعث شد که ما بعد از این حرکت ریزشی شارپی که در دو سه هفته گذشته داشتیم و به دنبال خبر تایید ETFها دیدیم که یک کاهش قیمتی برای آن اتفاق افتاد، مجددا از سطح 38 هزار دلار بتواند که تا محدوده 50 هزار دلار که یک ناحیه عرضه بسیار مهم و محدوده مقاومتی خیلی مهم از نظر روانی نیز برای ما محسوب می شود، انجام دهد.
از مهم ترین دلایل تکنیکالی که برای این حرکت وجود داشت، EMA 100 روزه ما است که دقیقا روی محدوده 39 هزار دلار آمد و به آن رسید. در این ناحیه یک ریجکت خیلی خوبی را از این سطح بیت کوین تجربه کرد و با یک الگوی قیمتی که اینجا به وجود آورد، توانست که حرکت شاربی را مجددا به سمت بالا انجام دهد و یک سقف قیمتی جدید را بعد از خبر تایید ETF بیت کوین ثبت کند.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال 1402/11/18

ارزسنجی های عزیز سلام وقتتان بخیر، امیدواریم هرجا که هستید حالتان عالی و جیبتان پر پول باشد. امروز قرار است تا با یک تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال و خرید ارز دیجیتال دیگر بازار رمز ارزها با همدیگر تحلیل کنیم، ببنیم در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، چه اتفاقاتی افتاده است و از نظر فاندامنتال و تکنیکال یک بررسی را روی قیمت بیت کوین که مهم ترین ارز بازار است، انجام دهیم و یک نگاه کلی را نسبت به این رمز ارز و کلیت بازار رمز ارزها در اختیار شما بگذاریم.

هک شدن کیف پول مدیر عامل ریپل(XRP)

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، یکی از مهم ترین اتفاقاتی که رخ داد، هک شدن ریپل(XRP) بود که چیزی حدود 213 میلیون واحد رمز ارز ریپل که حدودا ارزش 112 میلیون دلاری را داشت، به سرقت رفت. دلیل این اتفاق هم تا بخش زیادی به خاطر مشکلی بود که در ولت یکی از مدیر عامل های ریپل بوده. با بررسی های آن چین که انجام شد، مشخص شد که یک آدرس ولتی آمده بود و سعی داشت تا ریپل هایی که به سرقت رفتند را در صرافی MEXC، بایننس، کراکن و.... به فروش برساند که یک بخش قابل توجهی از این رمز ارزها را توانستند شناسایی کرده و آن را برگردانند تا آن فرد هکر نتواند تا به پول خودش دسترسی داشته باشد.
به نظر می رسد، بخش عمده ای از این رمز ارزها را با استفاده از میکسرها انتقال داده است و به همین خاطر نیز ردیابی یک بخش از این رمز ارزها امکان پذیر نشده است. از طرف دیگر در ماه های گذشته ما در مورد مشکلاتی که صرافی بایننس داشت با آنها دست و پنجه نرم می کرد، بارها صحبت کردیم. آخرین آپدیتی که ما می توانیم به این موضوع بدیم این است که جدیدا بعضی از قربانیان حماس از صرافی بایننس به دلیل کمک های مالی به تروریست ها شکایت کردند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 1402/11/18

نوبت این رسیده تا وضعیت بیت کوین(BTC) را از نظر تکنیکال بررسی کنیم و ببینیم که در هفته آینده از نظر تکنیکال چه اتفاقاتی ممکن است که در مارکت رخ دهد. در تایم فریم هفتگی ما سه هفته متوالی است که داریم کندل های سبز رنگی را می بینیم و قدرت کافی توسط خریداران در مارکت وجود دارد، ولی به نظر نمی اید که با این قدرت ضعیفی که دارند، بتوانند که مجددا از سطح 43900 تا 44000 دلار رد شود و مجددا وارد این فضای عرضه مهمی که داریم، شوند و باید ببینیم در هفته آینده چه اتفاقی می افتد و همانطور که گفته بودیم، اینجا یک ناحیه خیلی مهم برای نقدینگی بود و پیش بینی کرده بودیم که از اینجا یک ریزش قیمتی انجام می شود که حدودا قیمت بیت کوین 20 درصد کاهش پیدا کرده است.
در تایم فریم روزانه نیز کاملا ما داریم یک محدوده رنجی را می بینیم، قیمت همچنان دارد در این محدوده نوسان خودش را انجام می دهد و خیلی قدرت کافی و تمایلی برای حرکت کردن وجود ندارد. البته این ناحیه رنج ما یک مقداری دارد طولانی می شود و احتمالا در چند روز آینده ما یک حرکتی را در بازار ببینیم و از این باکس رنجی که وجود دارد بتوانیم که خارج شویم

 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (آپدیت 05-02-1403)

  1. مسعود عدالت (1401/01/01)

    فوق العاده مفید و تخصصی بود ممنون

  1. Dealit (1401/04/03)

    لطفا این تحلیل ها رو یکم جلو چشم تر بذارید داخل سایت ، چون وقتی تحلیل هفتگی رو هر هفته میذارید خیلی سخت میشه پیداش کرد و از آپدیتش مطلع شد. سپاس

    1. پشتیبان (1401/04/03)

      چشم

  1. Dealit (1401/04/19)

    عالی

    1. پشتیبان (1401/04/19)

      خرسندیم که رضایت شما را بدست آورده ایم

  1. علی (1401/06/13)

    واقعا مشخصه خیلی زحمت کشیدین برای این تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال. دمتون گرم

  1. احمدی (1401/08/30)

    تحلیل هاتون خیلی عالی بودن بازم ادامه نمیدید؟

  1. سهرابی (1401/09/01)

    الان جدیدا کدوم تحلیل تو بازار کاربردی تره؟ اسمارت مانی خوبه؟

  1. بیگ زاده (1401/09/02)

    الان تو این بازار بهترین تحلیل فاندامنتال هستش فقط

  1. کویری (1401/09/03)

    فاندامنتال فقط تنهایی جواب نمیده باید مجموعه اون ها رو بلد باشی

  1. نسرین (1401/09/05)

    آذر ماه تریدر ها یه سود خوب میکنن ولی خب دی ماه با ریزشش حال میگیره

  1. مولود (1401/09/07)

    تا اسفند ماه همین رنج هست بعد میان مدت یه رشد می‌کنن امابیت سقف جدید نمیزنه و دوباره ریزشی هست تا 2024شروع روند صعودی برای سقف جدید تا سال 2025 دوست عزیز بس خودتو خسته نکن

  1. مسعودی (1401/09/08)

    بازار کرپیتو دوباره قربانی گرفت؛ صرافی بلاک‌فای اعلام ورشکستگی کرد

  1. مسعودی (1401/09/08)

    بازار کرپیتو دوباره قربانی گرفت؛ صرافی بلاک‌فای اعلام ورشکستگی کرد

  1. کوثر (1401/09/12)

    10000 دلار معادل 370.000.000 تومان این ده هزار دلار معادل یک ماه حقوق یک آدم نیمه متخصص در آمریکاست. عجب اقتصادی داریم

  1. حمیدی (1401/09/13)

    باور می کنین که نام کاربری iran@ در تلگرام با قیمت ۴میلیارد تومان فروخته شده

  1. محمد رضا (1401/09/14)

    مارکت کپ بازار ارزهای دیجیتال در حال رشده. بره بالای یک تیلیارد دلار میشه امیدوار شد به رشد

  1. sevda (1401/09/15)

    یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های جهانی، Standard Chartered می‌گوید، یکی از سناریوهای «غافل‌گیر کننده» سقوط بیشتر بیت‌کوین در حدود 70% و افت به 5 هزار دلار در سال 2023 است که ممکن است باعث شود مارکت بازارها «زیر قیمت‌» ارزش گذاری شوند.

  1. صالحی (1401/09/16)

    من تو این دو سال همه ی راه هارو رفتم تو این بازار.تنها راه حلش فقط هولدر بودنه بخصوص تو کشور ما که تو دو ماه دلار سی درصد رفت روش یعنی ارزم بیاد پایین باز دلار نمیزاره شما ضرر کنید خرید فروش و فیوچرز فقط اعصابت و بهم میریزه و ارامشتو ازت میگیره.

  1. محمودی (1401/09/17)

    الان تا به امروز دو تریلیون دلار از بازار کریپتو بیرون رفته. فقط ۸۰ میلیارد دلارش باقی مانده همین هم داره کم میشه پس نمیتونه سقف قبلی رو بزنه.

  1. majid (1401/09/19)

    آمارهای اقتصادی امروز آمریکا خبر از رکود در سال ۲۰۲۳ میده. فدرال رزرو هم تا ۲۰۲۴ نرخ بهره را پایین نمیآره. وضعیت کریپتو با این اوضاع اقتصاد کلان به این زودی ها سروسامان نمیگیره مسیر نزولی محتمل تر از مسیر صعودی هستش.

  1. بردیا (1401/09/20)

    حجم معاملات روزانه رو نگاه کنید چند سال سابقه نداشته اینقد کاهش پیدا کنه .حتما ی خبرایی هست وقتی اینقد حجم کم شده. یا سقوط دوباره یا ...

  1. parviz (1401/09/21)

    بازار منتظر گزارش شاخص قیمت مصرف کننده و آخرین جلسه فدرال رزرو در سال جاری هستش که هر دو برای این هفته برنامه‌ریزی شده‌اند.

  1. taher (1401/09/22)

    تنها چیزیکه خوب داره میره بالا قیمت تتره که هرکی تترخریده توی سوده و هرکیم ارز خریده قطعا میره توی ضرر

  1. kamyar (1401/09/23)

    جاستین سان ۱۰۰میلیون دلار به بایننس واریز کرده. جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، در ۲۲ آذر در توییت خود اعلام کرد که ۱۰۰میلیون دلار به بایننس واریز کرده است. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز ضمن تأیید این اقدام جاستین سان، اعلام کرد که این وجه مربوط به یک قرارداد برای آوردن استیبل کوین دلاری بایننس به بلاک چین ترون بوده است.

  1. مردانی (1401/09/26)

    اخبار منتشر شده اخیر در مورد بایننس باعث وحشت سرمایه‌گذارانی شده که چند هفته پیش با اتفاق صرافی FTX روبرو شدند. اونا ترجیح میدن کوین‌های خودشون رو از بایننس خارج کنند. این باعث شده که در روز گذشته 2 میلیارد دلار دارایی از بایننس خارج بشه و همچنین Netflow بیتکوین به بیش از 40 هزار کوین برسه. تتر هم امروز اعلام کرد سیستم وام‌دهی از ذخایر خودش رو در سال 2023 متوقف می‌کنه که به نوعی پاسخی به فادهایی باشه که توسط وال استریت ژورنال پخش شد. هیچ پیش‌بینی نمیشه کرد. فقط باید تماشاچی بود و دید در نهایت این دعوای بازیگران بزرگ به کجا ختم میشه. صرافی‌های دیگه وضعیت خروج دارایی ازشون فعلا عادیه.

  1. مراد (1401/09/28)

    این چه وضعشه هر روز بلند میشی میبینی دلار رفته پول خودمون هم داره روز به روز بی ارزش میشه کشور که داره شبیه ونزوئلا میشه

  1. Gaji (1401/09/29)

    در ایام کریسمس منتظر یه ریزش دیگه تو بازار ارز دیجیتال باشید. خیلی از شرکت ها بخاطر تعطیلات آخر سال نقد می‌کنند تا یه هفته بعد از شروع ژانویه قرمز خواهد بود.

  1. خلعتی (1401/10/04)

    من بارها هشدار دادم و تذکر که سیاست انقباضی فدرال رزرو و افزایش سود اوراق قرضه از سال 2023 تا 2025 باعث رکود شدید در جهان و تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و سقوط بورس ها و بالاخص رمز ارزها خواهد شد…تا دیر نشده پولتون رو به طلا تبدیل کنید.

  1. elias (1401/10/05)

    چالش نفت و گاز ، تورم لجام گسیخته ای که بعد از جنگ جهانی سابقه نداشته ، نرخ بهره ، تهدیدات امنیتی جهانی ، هر وقت فروکش کرد همه چی تو بازار اوکی میشه ، در غیر این صورت صعود واقعی بازارهای مالی حد اقل تا پایان زمستون توهمه ، تارگتها احتمالاته و هر کسی هم ادعا کرد باور نکنید ، مهم با توجه به داده های فعلی ، روند واقعی مارکته که عاقلانه ترین کار جهت حفظ سرمایه در لانگها و نقاط مقاومتی با حداقل ریسک در مارکت حضور داشتنه

  1. مراد (1401/10/07)

    تا چند روز بخاطر تعطیلات همین طوری ریزش داریم احتیاط کنید دوستان

  1. حمیدی (1401/10/08)

    آمریکا داره وارد بحران بزرگی. میشه بارها اقتصاددان ها و ایلان ماسک هشدار دادن. این میتونه رو همه بازارهای مالی دنیا مخصوصا ارزهای دیجیتال تاثیر بزاره

  1. فریدون (1401/10/12)

    جالبه هممون میدونیم این بازار 90درصد مال باخته داره 10درصد برنده ولی همه فکر میکنیم جز اون ده درصدیم ولی دوستان اینجا هیچی برنده نمیشه خیالتون تخت در بهترین حالت به پول خودتون میرسین هیچ بازاری اندازه تورم ایران سود ده نیست جوری اجناس گران میشه که بیت کوین به گرد پاش نمیرسه

  1. فریدون (1401/10/12)

    جالبه هممون میدونیم این بازار 90درصد مال باخته داره 10درصد برنده ولی همه فکر میکنیم جز اون ده درصدیم ولی دوستان اینجا هیچی برنده نمیشه خیالتون تخت در بهترین حالت به پول خودتون میرسین هیچ بازاری اندازه تورم ایران سود ده نیست جوری اجناس گران میشه که بیت کوین به گرد پاش نمیرسه

در مورد تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (آپدیت 05-02-1403) نظر دهید
سوال امنیتی :4+75 = ?