AVAX

AVAX
  • 01:01 1403-01-13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

خوب، اگر قوانین و بخشی از جامعه ETFX را می دانید، می دانید که چه کاری انجام دهید ... اگر در مورد قرار دادن افقی اطلاعاتی ندارید، Bio من را بررسی کنید و می توانید قوانین را به صورت رایگان پیدا کنید. بنابراین بدون تلاش برای وادار کردن ناظران به محدود کردن یا ممنوع کردن دوباره ایده‌های من، باید در نحوه بیان این موضوع کمی دقت کنم... به یاد داشته باشید که خطوط سفید کوکائین نیستند ... شما خوش آمدید. همانطور که قبلاً تجزیه و تحلیل خود را برای 8 بازار FX انجام داده‌ام، تصمیم گرفتم که با حسن نیت کسب درآمد از شما کریتو فریکس را انجام دهم ... بنابراین بله اگر خط آبی شکسته شود، اهداف پایین‌تر فعال می‌شوند... و اگر خط بنفش می شکند بالا رفتنش...

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید آوالانچ صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد آوالانچ بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال آوالانچ با قیمت 21 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی AVAX، قیمت آوالانچ ، تحلیل آوالانچ و اخبار آوالانچ را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.