BTCUSDT🔥

BTCUSDT🔥
  • 12:04 1401-04-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برای دریافت اطلاعات جدید بیشتر در مورد بازار ارزهای دیجیتال در کانال عضو شوید✅ سلام به همگی👋 بیایید امروز نمودار BTC را تجزیه و تحلیل کنیم #BTCUSDT🔥 سلام به همگی👋 ▫️آغاز هفته جدید و شمع هفتگی جدید با قیمت 21.032 دلار باز شد، قیمت بالاتر از شمع هفتگی قبلی نبود، یعنی در آینده نزدیک اولویت ها نزولی خواهد بود. 💡بیایید TF های جوان تر را تحلیل کنیم، دوباره توجهم را روی خط روند عبوری متمرکز می کنم، قیمت توانست از خط روند عبور کند و می بینیم که دوباره برای آزمایش مناسب است، فقط قبلاً به عنوان یک سطح مقاومت عمل می کند. من فکر می کنم که یک ostkok به منطقه 20.750-20.200 دلاری می رسد نمونه طرح معامله: 💡ورودی 21.620 دلار 🔝سود بگیرید 20.333 دلار ✖️استاپ ضرر 22.115 دلار

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.