لایت کوین 42824

لایت کوین 42824
  • 01:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

می‌خواهد از بیت‌کوین بابایی پیروی کند، دنبال این واقعیت است. هر چیزی که پست می کنم در حال حرکت هستم. طرح همیشه یک معامله موقعیت است. گاهی اوقات این چیزها بسیار بالاتر و سریعتر از آن چیزی است که فکر می کنم باید انجام شود و من به سمت بیرون می چرخم. من با این نمایش به دنبال چند چیز هستم. 1. چیزی اثبات شده و نبرد در طول مدت زمان طولانی آزمایش شده است. 2. تحت نظارت رگولاتورها نیست. من فقط فکر نمی کنم LTC در رادار کسی باشد. 3. اثبات کار. برای من LTC همه چک باکس ها را می زند. در طی دوره های زمانی طولانی به پایین ترین سطح خود می رسد و من انتظار یک حرکت بزرگ را در 12 ماه آینده دارم. نه این یک بازی 100x نیست. این بیشتر شبیه حداکثر 10 برابر است. ریسک بسیار پایین هر چند شما آن را ارزان ترین قیمت می خواهید اما اکنون زیر 90 ثابت است. Btc اجرا شده است. اما ppl چیزی مشابه می خواهد و IMO ltc همین است. بعلاوه Mimblewimble دارد، احساس می‌کنم بی‌معنا است. آنها رمزارز ما را می خواهند و می خواهند بدانند شما دقیقاً چه چیزی دارید. ما باید به دنبال زنجیره های جایگزین و TX ارزان تر باشیم. لایه تسویه اولیه بیت کوین در برخی مواقع فقط برای افراد مگا غنی خواهد بود.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید لایت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد لایت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال لایت کوین با قیمت 100 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی LTC، قیمت لایت کوین ، تحلیل لایت کوین و اخبار لایت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.