مقاومت چالش برانگیز VET و می تواند به 0.03495 دلار بازگردد

مقاومت چالش برانگیز VET و می تواند به 0.03495 دلار بازگردد
  • 03:12 1402-12-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

VETUSDT در حال تلاش برای چالش در سطح مقاومت 0.04820 دلار است. اگر امروز موفق شود یک شمع روزانه بالاتر از این آستانه را ببندد، می تواند پایه مورد نیاز برای ادامه افزایش در 48 ساعت آینده را داشته باشد. متعاقباً VET می تواند به سد بعدی در 0.05750 دلار برسد. از سوی دیگر، بسته نشدن جلسه معاملاتی امروز بالای 0.04820 دلار ممکن است موجی از فروش هراس از معامله گران را به همراه داشته باشد. این امر می تواند قیمت VeChain را در معرض خطر کاهش تا سطح حمایت فوری 0.03495 دلار در هفته بعد قرار دهد. ادامه فشار فروش حتی ممکن است ارزش آلتکوین را بین 0.02935 تا 0.03495 دلار در کانال ادغام پایین بیاورد. علیرغم تهدید بالقوه ای که ممکن است قیمت VeChain در هفته آینده اصلاح شود، یک خط روند مثبت میان مدت وجود دارد که در نمودار روزانه آلتکوین در چند هفته گذشته شکل گرفته است. این خط روند می تواند تا زمانی که VET بالاتر از سطح میانی کانال جانبی، که در حدود 0.03207 دلار قرار دارد، باقی بماند. شاخص‌های فنی در نمودار روزانه کریپتو حاکی از ادامه روند مثبت VET در 48 ساعت آینده است. هر دو واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) صعودی هستند. خط MACD در حال شکستن از خط سیگنال MACD است، که ممکن است نشانه‌ای از قوی‌تر شدن روند صعودی VET باشد. علاوه بر این، خط RSI نیز از خط میانگین متحرک ساده (SMA) خود بالاتر می رود. معامله گران عموماً این را به عنوان سیگنالی می بینند که گاوها در برابر خرس ها قوی تر می شوند. با این حال، صعود تند هر دو شاخص فنی ممکن است به زودی با افت شدید همراه شود، بنابراین معامله گران ممکن است بخواهند علائمی مبنی بر نزولی شدن روند صعودی VET را زیر نظر داشته باشند.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید وی چین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد وی چین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال وی چین با قیمت 0 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی VET، قیمت وی چین ، تحلیل وی چین و اخبار وی چین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.