آوالانچ میزبان بازار NFTهای Artrcrypted 

آوالانچ میزبان بازار NFTهای Artrcrypted 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکوسیستم برنامه های کاربردی غیرمتمرکز آوالانچ به نقطه عطف جدیدی رسیده و پلتفرم کلکسیونی دیجیتال Artcrypted آن را به عنوان مبنای تکنیکال خود انتخاب کرده است. براساس اعلامیه رسمی بازار NFT های Artrcrypted، این بازار تا پایان ژوئن 2022 بر روی بلاک چین آوالانچ راه اندازی خواهد شد. تمرکز پلتفرم Artrcrypted بر انتشار مفاهیم هنری منحصر به فردی خواهد بود که قبلاً به صورت فیزیکی و دیجیتالی رونمایی نشده است.

همچنین براساس اعلامیه رسمی تیمArtcrypted ، تصمیم همکاری با بلاک چین آوالانچ به دلیل طراحی تکنیکال پیشرفته و کارآمد این شبکه در کنار منابع عالی آن گرفته شده است. ویژگی های منحصر به فرد بلاک چین راهکارهای امنیت و مقیاس پذیری را ارائه داده است. در واقع آوالانچ زیرشبکه های،Subnets  خود را به عنوان یک راه حل مقیاس پذیری بهینه در مقایسه با جریان اصلی لایه دوم اتریوم معرفی کرده است.

به این ترتیب Artrcrypted با ارائه کارمزدهای کمتر، به کاربران و علاقه ‌مندان خود اجازه می دهد به جای جمع‌آوری سرمایه، روی خلق آثار هنری خود تمرکز کنند. همچنین Artrcrypted در استراتژی توسعه بیزینس خود هنرمندان آمریکای لاتین را در اولویت قرار داده است.

بازارهای NFT

بازار NFT بستری است که افراد می توانند اقلام مبتنی بر NFT را معامله کنند. در حال حاضر ده ها بازار NFT وجود دارد و بسیاری از آنها تمرکز یا جایگاه خاصی دارند. در اینجا برخی از برترین بازارهای NFT در حال حاضر آورده شده است.

OpenSea پیشرو مارکتNFT ست که انواع دارایی های دیجیتال را در پلتفرم خود دارد و ثبت نام و مرور پیشنهادات گسترده در آن رایگان م یباشد. این بازار از بیش از 150 توکن پرداخت مختلف پشتیبانی می کند و یک مکان عالی برای شروع است.

Axie Marketplaceفروشگاه آنلاین بازی ویدیویی Axie Infinity است. در بازار Axie، بازیکنان می ‌توانند Axies جدید و همچنین کل لند‌ها و موارد دیگر را به عنوان NFT برای استفاده در بازی خریداری نمایند. توکن های اکسی اینفینیتی به نام Axie Shards بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند و می توان آنها را در انواع دیگر بازارهای NFT و همچنین در برخی از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند کوین بیس خرید و فروش کرد.

Larva Labsبیشتر برای پروژه ویروسی کریپتوپانک های NFT شناخته شده است. آنها در ابتدا در سال 2017 به صورت رایگان اهدا شدند، اما برخی از کریپتوپانک ها از آن زمان تاکنون میلیون ها دلار فروخته اند. Larva Labs پروژه های هنری دیجیتال دیگری مانند Autoglyphs و همچنین سایر پروژه های توسعه اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین اتریوم دارند.

Raribleیک بازار بزرگ دیگر برای انواع NFT است، مشابه OpenSea. انواع هنر، ویدئو، کلکسیون و موسیقی را می توان در پلتفرم خرید، فروخت یا ایجاد کرد. با این حال، برخلاف OpenSea، برای خرید و فروش در بازار باید از رمز Raribleخود بازار استفاده کرد. Rarible نیز بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

Foundation.app به عنوان یک روش ساده برای طراحی دیجیتال ارائه شده است. فروش با استفاده از اتریوم انجام می شود. این بازار از زمان راه اندازی در اوایل سال 2021، بیش از 100 میلیون دلار NFT فروخته است.
 

تگ ها