آینده مشاغل جهان از منظر ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک

آینده مشاغل جهان از منظر ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ایلان ماسک، ثروتمند ترین فرد جهان در یک کنفرانس هوش مصنوعی، نظرات خود را در مورد آینده مشاغل جهانی و محبوب به اشتراک گذاشت و همچنین توصیه هایی برای پیشبرد مشاغل ایمن ارائه کرد.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس، ثروتمندترین مرد جهان و اکنون مرد برجسته سال 2021 و شاید تاثیرگذارترین فرد روی این سیاره باشد. ماسک فردی فوق العاده باهوش و رویایی است که تمایل دارد چندین پیش بینی و پیشنهاد برای مردم در مورد آینده ارائه کند.

ماسک اخیراً در یک نشست مطبوعاتی در مورد هوش مصنوعی در مورد ارزهای دیجیتال و آینده آنها صحبت کرده است، این میلیاردر افکار خود را در مورد آینده شغلی و همچنین توصیه هایی برای مشاغل ایمن در آینده به اشتراک گذاشته است.

ماسک در مورد تأثیر پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی بر مشاغل در بخش های مختلف در آینده صحبت کرده و به حرفه هایی اشاره کرد که ایمن هستند و آینده درخشانی دارند.

ایلان ماسک، کارآفرین برجسته جهانی در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی هفته گذشته در روز پنج‌شنبه 17فوریه 2022 گفت: هوش مصنوعی ماهیت مشاغل را کمی بی‌معنا خواهند کرد. از ماسک پرسیده شد که آیا مردم باید نگران جایگزینی شغلشان با فن آوری در آینده باشند؟

در پاسخ، ماسک خاطرنشان کرد افرادی که نرم‌افزار هوش مصنوعی یا ماشین‌های برنامه نویسی می‌سازند و در زمینه توسعه ماشین لرنینگ کار می کنند در این نکته توافق نظر دارند که با گسترش فن آوری ماشین لرنینگ بسیاری از مشاغل امروز منسوخ خواهند شد.

ماسک معتقد است که با توجه به تولید و توزیع دانش که احتمالاً در آینده نزدیک به طور کامل توسط فن آوری تعیین خواهد شد به تعامل انسانی در جوامع آینده نیاز مبرمی وجود خواهد داشت. وی افزود: اگر  اکنون شغل شما مرتبط با ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی و مهندسی نرم افزار هست احتمالاً آینده شغلی خوبی برای شما وجود خواهد داشت.
 

تگ ها