احتمالا SEC زمان بیشتری برای بررسی ETF بیت کوین بخواهد!

احتمالا SEC زمان بیشتری برای بررسی ETF بیت کوین بخواهد!
  • 11:10 1402-10-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) زمان بیشتری را بخواد، ممکن است ETF بیت کوین رد شود. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ می گوید که اگرچه بعید است، ولی هنوز احتمال کمی وجود دارد که SEC زمان بیشتری را برای بررسی ETF بیت کوین درخواست کند. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد و باعث پایین آمدن قیمت این رمز ارز شود.
توجه داشته باشید که اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ می گوید در حالی که شانس بسیار کمی وجود دارد، رد شدن یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین ETF در این ماه به احتمال زیاد به این دلیل است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار زمان بیشتری می خواهد تا ETF بیت کوین را بررسی کند.
بالچوناس در صحبت با کوین تلگراف می گوید در حالی که او و جیمز سفارت، تحلیلگر ETF به احتمال 90 درصدی برای تایید تا 10 ژانویه ادامه می دهند، آنها تا حد زیادی به دلیل این نگرانی این شانس را از بین نبرده اند. اگر تا دو هفته آینده شاهد تایید ETF نباشیم، ممکن است کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا زمان بیشتری را برای تایید ETF بیت کوین درخواست کند.
بالچوناس با اشاره به اینکه شانس 10 درصدی شامل هر دو سناریو می شود گفت که ما به دلیل این احتمال از 90 درصد فراتر نرفته ایم. با این حال، بالچوناس می گوید میزان زمان و تلاشی که توسط SEC و صادرکنندگان ETF بیت کوین صرف می شود به این معنی است که بعید است که ETF بیت کوین در آخرین لحظه رد شود.
در همین حال، بالچوناس بر این باور است که در صورت انکار مستقیم SEC صادرکنندگان صندوق ممکن است از مدیر دارایی های ارز دیجیتال گری اسکیل پیروی کنند و شکایت های جداگانه ای علیه رگولاتور به راه بیندازند. مردم پول زیادی خرج کرده اند و خیلی سعی کرده اند تا اکنون تسلیم شوند. نظرات عمومی همچنان به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای بازخورد در مورد پرونده ها ارسال می شود و دو مورد اخیرا در 2 ژانویه درخواست ETF ها را به طور کامل رد کرده اند.