احتمال انتقال دوج کوین به اثبات سهام همزمان با مرج اتریوم

احتمال انتقال دوج کوین به اثبات سهام همزمان با مرج اتریوم
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتقال میم کوین دوج کوین به اجماع اثبات سهام مدت هاست که موضوع بحث کارشناسان است و در مقطعی از زمان حتی توجه ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم را نیز به خود جلب کرده بود. این بحث همزمان با احتمال نزدیکتر شدن مرج اتریوم افزایش یافته است. 

به استدلال کارشناسان انتقال میم کوین به اثبات سهام احتمالا باعث افزایشی بیشتر از قیمت اتریوم خواهد شد و به احتمال زیاد همزمان با مرج موفقیت آمیز اتریوم قیمت دوج کوین بشدت افزایش خواهد یافت. ویتالیک بوترین نیز در این خصوص اظهار داشته است که امیدوار است دوج کوین با استفاده از کد اتریوم به الگوریتم اثبات سهام،  PoS منتقل شود.

بنیانگذار اتریوم در ادامه افزود: توسعه شبکه دوج کوین و تغییر آن به سیستم دائو با اخلاق سالم و غیر حریصانه دوج کوین سازگار است و احتمالا پس از توسعه شبکه، دوج کوین یه یکی از موفق ترین دارایی های دیجیتال تبدیل خواهد شد.

از دسامبر 2021، زمانی که این موضوع مورد بحث قرار گرفت، حجم سرمایه این دارایی دیجیتال افزایش یافته است، اما پیشنهاد انتقال همچنان در نقشه راه دوج کوین فهرست شده و هیچ اقدامی در این خصوص انجام نگرفته است. کارشناسان توسعه مرج اتریوم از جمله ویتالیک بوترین هم اکنون بر روی پروژه اصلی خود، Merge متمرکز شده اند.

با وجود عدم اقدامات موثر در خصوص اجماع سهام دوج کوین، کارشناسان اظهار داشته اند که دوج کوین به احتمال زیاد از سال 2023 به سمت اجماع سهام حرکت خواهد کرد و احتمالا با توسعه این روند پامپ و افزایش بسیار قوی تری نسبت به اتریوم خواهد داشت. با توجه به محبوبیت جهانی ارز دیجیتال و همچنین تخصص بوترین و سایر متخصصان اثبات سهام، اگر انتقال دوج کوین اتفاق بیفتد، شانس افزایش سه رقمی قیمت دوج کوین وجود خواهد داشت.

وضعیت فعلی Dogecoin

اخبار پیرامون دوج کوین در حال حاضر بیشتر شامل گزارش‌ های شکایت علیه ایلان ماسک، حامی دوج کوین است که متهم به افزایش عمدی قیمت دوج کوین می باشد، اما با این وجود، خود تیم پروژه به کار بر روی توسعه بخش‌ هایی از اکوسیستم از جمله کیف پول Dogecoin Core می باشند.

Dogecoin Core کیف پول رسمی دوج کوین است که توسط بنیاد دوج کوین توسعه یافته است با این حال با توجه به اشغال حجم زیاد و زمانبر بودن همگام سازی اولیه و همچنین دانلود داده های اضافه در حال توسعه است.

قیمت دوج کوین، پس از افزایش ماه آگوست که نشان سقوط بزرگ مارکت دیجیتال بوده است، تقریبا ثابت بوده است. به گفته کارشناسان، احتمالا دوج کوین در طولانی مدت در مقایسه با سال جاری بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بر اساس پیش بینی قیمت دوج کوین، این دارایی قرار است تا پایان سال جاری تا سطح 0.30 دلار افزایش یابد.