ادامه روند صعودی اتریوم کلاسیک بعد از توسعه موفق گام اول ادغام

ادامه روند صعودی اتریوم کلاسیک بعد از توسعه موفق گام اول ادغام
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش از ادغام اتریوم مورد انتظار، معامله گران به دنبال زمان مناسب برای محدوده اوج اتریوم کلاسیک می باشند. در حالی که قیمت اتریوم نوسانات بالایی را نشان داده است، اتریوم کلاسیک همزمان با خبر راه اندازی در روند صعودی مداوم قرار داشته است. طبق پیش بینی تحلیلگران، با نزدیک شدن به فرایند ادغام، احتمالا اتریوم کلاسیک به اوج خود نزدیک شده و بهبود خواهد یافت.

 با انتشار خبر ارتقاء بلاتریکس در اتریوم در روز سه شنبه 6 سپتامبر، قیمت اتریوم بیش از 7 درصدی افزایش یافته و روند صعودی آن تا مدت کوتاهی افزایش داشته است. اتریوم کلاسیک نیز در هفته گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته و در 24 ساعت گذشته بیش از 15 درصد کاهش ثبت کرده و در حال حاضر اندکی بهبود یافته است.

اوج قیمتی بعدی اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک از مزیت جابجایی ماینرهای اتریوم پس از فرایند ادغام برخوردار است. اجرا براساس اجماع اثبات کار و در نتیجه تسهیل فرصت ماینرها، می ‌تواند در فن آوری کریپتوکارنسی به خوبی کار کند. بدین ترتیب احتمالا اتریوم کلاسیک می ‌تواند در منحنی صعودی خود افزایش یابد. اگر قیمت اتریوم کلاسیک افزایش بیشتری یابد و پس از ادغام تثبیت شود، سود زیادی از آن جامعه خواهد کرد.

براساس پیش بینی کارشناسی CryptoLord، اتریوم کلاسیک می‌ تواند قبل از راه اندازی ادغام اوج قیمتی خود را ببیند و احتمالا این افزایش تقاضا برای خرید اتریوم کلاسیک توسط ماینرها و حامیان الگوریتم اثبات کار انجام خواهد شد و قیمت اتریوم کلاسیک را از 46 تا 52 دلار افزایش خواهد داد.

افزایش احتمالی قیمت اتریوم کلاسیک در کوتاه مدت

اتریوم کلاسیک هم اکنون با نزدیک شدن به بروزرسانی فرایند ادغام، شاهد افزایش فشار خرید بوده است. در چند هفته اخیر قیمت اتریوم کلاسیک به شدت افزایش یافت و امیدهای جدیدی را برای بازار تحت تاثیر جو نزولی بی ‌سابقه ایجاد کرد. در یک بازه زمانی فقط دو ماهه، قیمت اتریوم کلاسیک بیش از دو برابر شده است.

بدین ترتیب قیمت اتریوم کلاسیک از بالای 15 دلار در اواسط جولای به 41.60 دلار در روز سه شنبه 6 سپتامبر افزایش یافت. براساس پلتفرم ردیابی قیمت کوین مارکت کپ، اتریوم کلاسیک در زمان انتشار خبر با 33.65 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 16.33 درصد کاهش داشته است.

فرایند ادغام اتریوم طبق اخرین اظهارات توسعه دهندگان احتمالا از 13 تا 15 سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. مرج یا فرایند ادغام نشان دهنده انتقال شبکه از اجماع اثبات کار به مکانیسم اثبات سهام است. این اقدام نیاز به عملیات مربوط به استخراج در شبکه بلاک چین را برطرف خواهد نمود.