ادامه روند صعودی بایننس کوین پس از انتشار Testnet 

ادامه روند صعودی بایننس کوین پس از انتشار Testnet 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس کوین به منظور مقابله با مشکلات مقیاس بندی خود، در 8 سپتامبر اعلام کرد که شبکه آزمایشی zkBNB خود را منتشر می کند. شبکه آزمایشی بایننس کوین می تواند از 100 میلیون آدرس پشتیبانی کرده و بیش از 10 هزار تراکنش در ثانیه انجام دهد. طبق انتظار تیم توسعه؛ شبکه آزمایشی جدید به توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر زنجیره هوشمند BNB در مقیاس بزرگ با سرعت تراکنش بالاتر و کارمزد تراکنش کمتر کمک خواهد کرد.

روند صعودی بایننس کوین به طور قابل توجهی پس از انتشار تست نت شبکه افزایش یافته و همچنان در تلاش برای صعود بیشتر است و هم اکنون در یک الگوی کوتاه مدت صعودی قرار گرفته است و در قیمت 260 و 330 دلار بترتیب با سطح حمایت و سطح مقاومت روبرو است.

نحوه کار شبکه آزمایشیzkBNB، به این صورت است که تست نت تراکنش های زنجیره جانبی را در یک تراکنش جامع جمع کرده و یک زنجیره اثبات دیجیتال بنامSNARK ایجاد می کند. به نظر می رسد این تحولات تأثیر مثبتی بر قیمت بایننس کوین داشته است.

کندل فراگیر صعودی

بایننس کوین با تشکیل یک کندل صعودی فراگیر سیگنال هایی از صعود بیشتر را نشان داده است. در واقع، کندل هایی صعودی به عنوان نشانه های قوی از روند صعودی در نظر گرفته می شوند، زیرا کاهش کل روزهای قبل با یک کندل صعودی نفی شده و قیمت توکن افزایش می یابد.

علاوه بر نشانه های صعودی پیشین، قیمت بایننس کوین در سطح حمایت اصلاحی 0.5 فیبوناچی در 294 دلار افزایش یافته و این امر مشروعیت کندل صعودی را بیشتر کرده است. اگر قیمت بتواند خط حمایت صعودی را که قبلا از آن شکسته شده بود را پس بگیرد، انتظار می رود به سمت سطح مقاومت بعدی در 330 دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، نمودار شش ساعته به دو دلیل چشم انداز صعودی تری را ارائه می دهد. اول، بایننس کوین از زمان اوج خود در 8 آگوست در یک الگوی کنج نزولی معامله می شود الگوی کنج نزولی در اصل یک الگوی صعودی در نظر گرفته می شود، به این معنی که در اکثر مواقع منجر به شکست سطوح مقاومت می شود. بدین ترتیب قیمت بایننس کوین در خط حمایت خود افزایش یافته و در حال حاضر ششمین تلاش خود را برای شکست سطح مقاومت انجام می دهد. قیمت دارایی در یک روز گذشته نزدیگ 5 درصد افزایش یافته است.

ثانیا، شاخص قدرت نسبی، RSI شش ساعته مقدار بسیار قابل توجهی از واگرایی صعودی ایجاد کرده که چنین واگرایی هایی اغلب قبل از شکست قیمت ها رخ می دهد. این احتمال با این واقعیت تقویت می شود که بایننس کوین در یک الگوی صعودی معامله می کند شکست از کنج نزولی سطح پشتیبانی اصلاحی فیبوناچی 0.5 این امکان را باطل می نماید.