ادامه روند صعودی کوانت

ادامه روند صعودی کوانت
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود افزایش فروش گسترده بازار در هفته گذشته، کوانت یکی از معدود توکن هایی است که افزایش یافته است. این دارایی علاوه بر عملکرد مثبت، در معیارهای اجتماعی نیز عملکرد خوبی داشته است و سهم اجتماعی آن به بالاترین حد 90 روزه رسیده است.

بدین ترتیب؛ ارز دیجیتال کوانت علیرغم رکود اخیر مارکت دیجیتال و کاهش قیمت بیت کوین، از 18 تا 26 سپتامبر 12.5 درصد افزایش یافته است و اکنون در حال نزدیک شدن به سطح مقاومت حیاتی در 150 دلار می باشد.

علاوه بر این، روند قیمتی این دارایی دیجیتال بشدت صعودی است. این روند قیمت صعودی به ویژه در نمودار هفتگی قابل مشاهده است. قیمت کوانت از یک خط مقاومت نزولی که از سپتامبر برقرار بود، خارج شده است، علاوه بر این، RSI هفتگی از خط مقاومت نزولی خود در طول این دوره خارج شده که نشان دهنده نوسانات صعودی است.

همچنین پس از جهش قیمت در سطح حمایت افقی بلند مدت 40 دلار، ارز کوانت به بالاترین سطح 129 دلار رسیده که فقط کمی کمتر از سطح مقاومت افقی 150 دلار می باشد. در حال حاضر، دارایی در تلاش برای عبور از سطوح مقاومت است و از آنجایی که RSI هفتگی در حال حاضر به بالای 50 رسیده است، دارایی احتمالا سطح 150 دلاری را پس خواهد گرفت و در صورت موفقیت به دلیل عدم وجود سطح مقاومت دیگر شتاب بیشتری خواهد گرفت.

نمودار روزانه نیز چشم انداز صعودی را ارائه داده است. ارز دیجیتال کوانت از 13 ژوئن تاکنون یک خط حمایت صعودی را دنبال کرده و در 6 سپتامبر از این سطح حمایت افزایش یافته است. در آن زمان، این خط با سطح حمایت اصلاحی 0.5 فیبوناچی نیز همزمان بوده است.

پس از آن، دارایی دیجیتال سطح مقاومت افقی 110 دلار را بازیابی کرد و اکنون به سطح مقاومت بعدی در 130 دلار نزدیک شده است. یک شکست بالقوه از اوج قیمتی ماه آگوست همچنین باعث خروج از خط روند واگرایی نزولی در RSI شده است. در نتیجه، انتظار می رود نرخ افزایش به میزان قابل توجهی به سمت حداقل 150 دلار و حتی بیشتر افزایش یابد.

دلایل رشد ارز Quant

یکی از پروتکل ‌های متمرکز بر قابلیت همکاری که قیمت آن به بالاترین حد خود رسیده است، ارز دیجیتال کوانت است، پروژه ‌ای که برای کمک به شرکت‌ ها در ادغام و بهر ه‌برداری از فن آوری دفتر کل توزیع ‌شده (DLT) طراحی شده است. شبکه‌ های موفقی مانند پولکادات، اتریوم و کازماس همگی دارای جوامع توسعه ‌دهنده بسیار فعال هستند، بنابراین اگر Quant بتواند این سطح از فعالیت را تکرار کند، پیشرفت خوبی خواهد کرد.

به گفته کارشناسان؛ سه دلیل اصلی افزایش صعودی قیمت کوانت ارتقای پروتکل اخیر آن به Overledger 2.0.5، راه اندازی برنامه توسعه دهنده Quant و افزایش دسترسی به عرضه آن پس از فهرست شدن در بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال می باشند.