ادغام MetaMaskبا MyCrypto 

ادغام MetaMaskبا MyCrypto 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس پستی که توسط توسعه دهنده Consensys، دن فینلی Dan Finlay منتشر شده، کیف پول ارز های دیجیتال محبوب MetaMask با MyCrypto ادغام خواهد شد.

ادغام این کیف پول ها به کاربران این امکان را می دهد که از خدمات robust در چندین دستگاه استفاده کنند و مسیر را به سمت استفاده کاربردی تر از Web3 هدایت کنند.Finlay در پست خود از MyCrypto به عنوان یک کیف پول ارزهای دیجیتال منحصر به فرد با ویژگی های فراوان و ظرفیت ثابت برای انطباق و اجرای تغییرات تمجید کرد و افزود این اپلیکیشن توانسته رویکرد کاربر پسند خود را حفظ کند.

بر اساس این خبر، هر دو محصول سال‌هاست با هم همکاری می‌کنند. بنابراین، این ادغام یک گام منطقی برای Consensys و MyCrypto به نظر می رسد که گام های مهمی را برای ادغام MetaMask در محصولات خود برداشته است و این چیزیست که برای یک کیف پول ارزهای دیجیتال نادر است.

گسترش MetaMask برای رهبری آینده اینترنت

این ادغام به MetaMask اجازه خواهد داد تا محصولی ایمن و پایدار را ارائه کند. علاوه بر این، تیم ها برای بهبود ویژگی های خود برای استفاده کاربران بهتر و راحتتر تلاش خواهند کرد و محصولات غیرمتمرکز بیشتری رونمایی خواهد شد. 

اخیراً، این کیف پول ارزهای دیجیتال  یک محصول وب و برنامه دسکتاپ را عرضه کرده است که با برنامه‌های Metamask و افزونه‌های مرورگر ترکیب می‌شود تا دسترسی بیشتر Web 3 در موارد مختلف را فراهم کند.

از دیگر ویژگی های این محصول داشتن امنیت بالا و ضد فیشینگ، متمرکز بر API خواهد بود. داده‌های ارائه‌شده توسط Consensys، شرکت نرم‌افزار بلاک‌چینی که پشت توسعه MetaMask قرار دارد، رشد چشمگیر 1800٪ یا 19 برابری فعالیت کاربر در کیف پول  ارزهای دیجیتال را ثبت کرد و در سه ماهه چهارم سال 2021، Metamask بیش از 20 میلیون کاربر فعال ماهانه را ثبت کرد.

تگ ها