استخدام مهندس لایتنینگ بیت کوین در میکرواستراتژی

استخدام مهندس لایتنینگ بیت کوین در میکرواستراتژی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سال 2020 میکرواستراتژی یکی از اولین شرکت ‌های سهامی عام در ایالات متحده بود که بیت کوین را به استراتژی خزانه ‌داری خود اضافه کرده است و بدون توجه به نوسانات قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش ذخایر بیت کوین خود می باشد.

شرکت نرم افزاری میکرواستراتژی همچنان در حال توسعه فن آوری شبکه بیت کوین است و اکنون به منظور توسعه محصول جدید شرکت از متخصصان راه حل پرداخت لایه دوم مبتنی بر بلاک چین بیت کوین، "شبکه لایتنینگ" بیت کوین دعوت به همکاری کرده است.

طبق درخواست شرکت، افراد متخصص باید تجربه ساخت یک پلتفرم نرم افزار مبتنی بر شبکه لایتنینگ به عنوان سرویس (SaaS) را داشته باشند که راه حل های نوآورانه ای را برای چالش های امنیت سایبری به شرکت ها ارائه داده و ویژگی جدیدی را به تجارت الکترونیک اضافه می کند.

به گفته کارشناسان شرکت؛ محصول جدید مبتنی بر بیت‌ کوین بسیار مقیاس پذیر و سازگار با راه حل های ابری و خدمات وب پیشرفته آمازون (AWS) خواهد بود و در دسترس تمامی کاربران دیجیتال به ویژه یوزهای موبایل قرار خواهد گرفت.

علاوه بر مهارت در زبان های برنامه نویسی در Go، Java، JavaScript/TypeScript وFull-Stack، متقاضی باید یک مشارکت کننده فعال Bitcoin Core باشد و تجربه استفاده از ارزهای دیجیتال را داشته باشد. این شرکت نرم افزاری هیچ توضیحاتی در مورد محصول آینده خود ارائه نکرده است.

لایتنینگ بیت کوین در میکرو استراتژی

بنیانگذار میکرواستراتژی، مایکل سیلر، شبکه لایتنینگ را به دلیل ظرفیت آن در مقیاس پذیری( گسترش) بیشتر بیت کوین و پشتیبانی از ویژگی های جدید فن آوری ستایش کرده و آن را یکی از مهم ترین محصولات تکنولوژیکی در جهان نامیده است. سیلر در کنفرانس بالتیک در لتونی به تحقیقات شرکت برای استفاده از شبکه لایتنینگ اشاره و اظهار داشته است میکرواستراتژی در حال حاضر بر روی برنامه‌ های سازمانی لایتنینگ از جمله کیف پول لایتنینگ سازمانی، سرورهای لایتنینگ سازمانی و احراز هویت سازمانی کار می‌کند.

فن آوری لایتنینگ (Lightning) یکی از موضوعات جذاب در زمینه بهبود عملکرد بلاک چین در شبکه بیت کوین و سایر شبکه های بلاک چینی است که می ‌تواند کاربردهایی فراتر در زمینه هایی غیر از تراکنش مالی نیز داشته باشد.

اساس شبکه لایتنینگ به این شکل است، از آنجا که نیازی به ثبت هر تراکنش به صورت آنی در بلاک چین نیست، تراکنش ‌ها به شکل آنی و با سرعت صاعقه (lightning) صورت می‌ گیرد و شبکه لایتنینگ کاملا بر این کانال ‌های پرداخت استوار است.

به تحلیل برخی از کارشناسان، محصول جدید میکرو استراتژی به بیت کوین اجازه خواهد داد تا شکاف بین کاربران اولیه و کاربران جدید را پر کند و به جریان اصلی مبادلات تبدیل شود. همچنین با توسعه شبکه بیت کوین احتمالا شاهد تغییرات بزرگی در قیمت بیت کوین خواهیم بود.
 

تگ ها