استفاده از دوج کوین برای حل مشکل اسپم توییتر

استفاده از دوج کوین برای حل مشکل اسپم توییتر
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارک کوبان، ستاره  برنامه تلویزیونی شارک تانک و کارآفرین میلیاردر آمریکایی، راهی برای حل مشکل اسپم توییتر با استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین ارائه کرده است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس نیز با او هم عقیده است. توییتر اخیرا توسط ماسک خریداری شده است. ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر درخصوص مشکل ربات اسپم پلتفرم قول داده است که مشکل اسپم را حل نماید.

در توییتی در روز یکشنبه، 1 می مارک کوبان پیشنهاد کرد که همه کاربران یک دوج کوین برای تمام پست های نامحدود توییتر خریداری نمایند. اگر فردی پستی را به ‌عنوان اسپم علامت‌ گذاری کند و اگر توسط انسان نه ربات تایید شود، آن شخص دوج کوین اسپم کننده را خواهد گرفت. وی همچنین افزود که اسپم ها باید برای ادامه روند 100 برابر بیشتر دوج کوین ارسال نمایند. همچنین اگر پستی اسپم نباشد، فرد گزارش دهنده اسپم دوج کوین خود را از دست خواهد داد.

واکنش افراد به پیشنهاد مارک کوبان

در زمان انتشار خبر توییت مارک کوبان بیش از 9 هزار بار لایک و اشتراک گذاری شده است. بیلی مارکوس، یکی از خالقان دوج کوین از این ایده استقبال کرده است. بسیاری از حامیان دوج کوین فکر می‌ کنند که پیشنهاد مارک کوبان ایده خوبی برای رشد دوج کوین می باشد. نمودار دوج کوین پس از انتشار خبر صعودی بوده است، با این حال، برخی از مردم در مورد دوام آن تردید دارند.

برخی از افراد در خصوص نیاز به پرداخت هزینه برای خدماتی که در حال حاضر رایگان است و وادار کردن مردم به استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین به عنوان وثیقه برای جلوگیری از ارسال اسپم انتقاد کرده اند. برخی از افراد  اظهار داشتند که این موضوع کاربران بسیاری را تشویق به سوء استفاده از سیستم خواهد کرد.

یکی از کاربران توییتر اضافه کرد که دریافت دوج کوین در ازای گزارشات اسپم باعث خواهد شد کاربرانی که قصد سوءاستفاده دارند پست های غیر اسپم را گزارش داده و افراد دیگر نیز برای دریافت دوج کوین اسپم بودن آنرا تأیید کنند.

رئیس تسلا قول داده است که پیشرفت های قابل توجهی در توییتر ایجاد کند. او ربات‌ های اسپم ارزهای دیجیتال را آزاردهنده ‌ترین مشکل توییتر نامیده است. قبل از اینکه غول رسانه ‌های اجتماعی پیشنهاد خرید ایلان ماسک را بپذیرد، گفت اگر پیشنهاد خرید توییتر را با موفقیت به پایان برساند، مشکل ربات‌ های اسپم توییتر را حل خواهد کرد یا در تلاش برای حل مشکل خواهد مرد.

ایلان ماسک و  مارک کوبان هر دو طرفداران و حامیان دوج کوین هستند. ایلان ماسک را اغلب پدرِ دوج می ‌نامند. در آگوست سال گذشته، آن دو اعلام کردند که دوج کوین قوی‌ترین ارز دیجیتال برای سیستم پرداخت می باشد. تیم NBA مارک کوبان، دالاس ماوریکس نیز دوج کوین را برای پرداخت محصولات خود می پذیرند و مارک کوبان نیز مردم را تشویق به خرید و پرداخت از طریق دوج کوین کرده است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین به سایت ارز سنج مراجعه کنید.