استفاده از پروتکل اتریوم برای توسعهNFT کوین بیس

استفاده از پروتکل اتریوم برای توسعهNFT کوین بیس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروتکل مبادله غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم،DEX  در حال بستن دور سرمایه گذاری سری B با سرمایه 70میلیون دلاری سرمایه گذاران است. مبادله غیرمتمرکز (DEX) یا Ox یک پروتکل منبع باز است که بر روی زنجیره بلاک اتریوم ساخته شده است و امکان تبادل توکن های مبتنی بر اتریوم را از طریق همتا به همتا فراهم می کند.

بستر ox ابزاری برای مبادله انواع دارایی های توکن دار مانند سهام ، طلا ، متاورس، گیمینگ و غیره فراهم  را می کند و با هدف ارتقا قابلیت همکاری بین برنامه های غیرمتمرکز dappها توسعه یافته است.

در پست رسمی وبلاگ، 0x لبز، بودجه جدید را از سوی تعدادی از سرمایه ‌گذاران ارزهای دیجیتال، از جمله Greylock Ventures، Pantera Capital و Jump Crypto اعلام کرده است.

0xلبز، ارائه‌ دهنده زیرساخت DEX مستقر در سانفرانسیسکو است که به دلیل فن آوری مبادله توکن‌ های غیرقابل تعویض،NFT مورد توجه قرار گرفته است و به دارندگان NFT اجازه می ‌دهد تا NFTها را در چندین بلاک چین انتقال دهند. هفته گذشته، کوین بیس اعلام کرد که بازار جدید توکن غیرقابل تعویض آن با 0xلبز توسعه پیدا خواهد کرد.

0x لبز، همچنین یک پلتفرم همتا به همتا است که مبادلات توکن های مبتنی بر اتریوم را برای کاربران تسهیل می‌ کند که زیرو ایکس را می توان برای کارمزد معاملات و مدیریت استفاده کرد.

ویل وارن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت 0x لبز، می گوید که ماموریت بعدی پروتکل شامل گسترش 100 برابری کاربران، کسب ‌وکارها و مؤسسات و گسترش Web3 می باشد.

زیرو ایکس پس از اعلام کوین بیس 60 درصد و پس از دور سرمایه گذاری سری B نیز 15 درصد افزایش یافته است. زیرو ایکس در زمان نگارش با 0.82 دلار معامله می شود که 10 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

توسعه NFT در کوین بیس

کوین ‌بیس روز چهارشنبه، 20 آوریل اعلام کرد که بازار NFT کوین بیس اکنون در مرحله بتا است و برای مجموعه کوچکی از کاربران بتا که بر اساس موقعیت در لیست انتظار قابل دسترسی است.

کوین بیس در ماه اکتبر2021 لیست انتظاری را برای بازار NFT فهرست کرده و بیش از 1.5 میلیون کاربر را ثبت نام کرده است. کاربران بتا می توانند یک نمایه NFT کوین بیس ایجاد کنند و با استفاده از کیف پول ارزهای دیجیتال، اعم از کیف پول کوین بیس یا چیز دیگری، NFT ها را بخرند و بفروشند.

NFTها یا توکن‌ های غیرقابل تعویض نوع خاصی از دارایی ‌های دیجیتال هستند که برخلاف دارایی‌ های تعویض‌ پذیر مانند بیت‌ کوین و اسکناس‌ های دلار، که همگی دقیقاً به یک اندازه ارزش دارند، در NFTها هر توکن منحصربه ‌فرد می باشد که کاربران می توانند با استفاده از هر کیف پول دیجیتال از جمله کیف پول کوین بیس، NFT ها را خریداری و بفروشند.