افراد تاثیرگذار دنیای کریپتو در سال 2023 از نگاه Coindesk

افراد تاثیرگذار دنیای کریپتو در سال 2023 از نگاه Coindesk
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سایت Coindesk اخیرا داده هایی را منتشر کرده که در آن اسامی افراد تاثیرگذار دنیای کریپتو آورده شده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا متوجه شدید که بازار کریپتو یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیا است که قیمت دارایی های آن نوسانات زیادی دارد.
توجه داشته باشید، سال 2023 یک سال پرنوسان در بازار ارزهای دیجیتال بود. بعد از رسوایی های سال 2022، از جمله Three، FTX، Arrows و Celsius قیمت دارایی ها کاهش یافت و صنعت در حالت کاهشی قرار گرفت. عوامل مختلفی روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به وضعیت اقتصادی کشورها، عرضه و تقاضا و تاثیر بزرگان ارز دیجیتال اشاره کرد. 
در پایان سال، چشم انداز صنعت روشن تر به نظر می رسید. سام بنکمن فرید در ماه نوامبر به دلیل کلاهبرداری گسترده در اوراق بهادار مجرم شناخته شد و همه موافقان و منتقدان آماده بودند که ادامه دهند. این صنعت امیدوار به تعیین مقررات بیشتر در آینده بود، با چندین لایحه در دستور کار کنگره و قانون جامع MiCA که در اروپا اجرا می شود و 450 میلیون کاربر را پوشش می دهد.
سایت Coindesk داستان این سال را در ارزهای دیجیتال تعریف می کند و 50 نفر را که فکر می کنیم داستان ها و مضامین اصلی را تعریف می کنند، معرفی کرده است. همانطور که انتظار دارید، نام های زیادی از مقررات، قانون گذذاری و حمایت از سیاست دارد. به عنوان مثال، گری جنسلر رئیس SEC در میان 10 نفر برتر ما قرار دارد. مانند رایان سلکیس، مدیر عامل سایت مساری که امسال یکی از حامیان اصلی ارزهای دیجیتال در واشنگتن شد.
علاوه بر این، کیسی رودرمور، خالق نظریه بحث برانگیز Ordinals که متیبه داده ها را به بیت کوین می آورد در بین 10 نفر برتر قرار دارد. برایان آرمسترانگ مدیر عامل Coinbase که لایحه Base 2 را راه اندازی کرد و به شدت در مشتقات حرکت کرد و خوزه فرناندز داپونته که ابتکار عمل قدرتمند فین تک پی پال را برای استیبل کوین دلار آمریکا مبتنی بر اتریوم خود رهبری کرد.

تگ ها