افزایش بیش از 50 درصدی کارمزد بیت کوین و اتریوم

افزایش بیش از 50 درصدی کارمزد بیت کوین و اتریوم
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، کارمزد شبکه های بیت کوین و اتریوم بیش از 50 درصد افزایش یافته است. بهتر است بدانید، افزایش کارمزدهای شبکه بیت کوین، قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، باید میزان کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال را بدانید. در بحبوحه افزایش کارمزد شبکه بیت کوین، تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین ممکن است 69 هزار دلار را فتح کند.
در صورتی که کارمزد تراکنش باعث شود فعالیت روی زنجیره ارزهای دیجیتال افزایش می یابد. بر اساس داده های منتشر شده توسط IntoTheBlock در 8 دسامبر، کارمزد تراکنش های بیت کوین بیشتر از 60 درصد افزایش یافته است، در حالی که کارمزد در شبکه اتریوم در هفته گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است.

افزایش کارمزد شبکه بیت کوین و اتریوم

توجه داشته باشید، کارمزد تراکنش های بیت کوین و اتریوم بیش از 50 درصد افزایش یافته است. این افزایش فعالیت را می توان به عوامل مختلفی معمولا افزایش علاقه کاربران و بازار صعودی ارزهای دیجیتال مرتبط کرد. برای نشان دادن، قیمت بیت کوین و اتریوم در زمان نوشتن به بالاترین حد در سال 2023 بالای 43500 دلار و 2300 دلار می رسد. با این حال، جامعه کریپتو انتظار دارد که این سکه ها در هفته ها و ماه های آینده سود خود را افزایش دهند، تا حدی به دلیل سرمایه های سازمانی مورد انتظار که پیش بینی می شود میلیاردها باشد و به این حوزه سرازیر شود.
طبق داده های IntoTheBlock هزینه های جمع آوری شده در بیت کوین در این هفته به 43.8 میلیون دلار رسیده است که 61 درصد افزایش یافته است. از طرف دیگر، 83.3 میلیون دلار کارمزد از اتریوم جمع شده است. با نگاهی به روند کارمزد تراکنش های تاریخی، تراکنش در اتریوم با وجود سرعت پردازش تراکنش نسبتا بالا، گران تر از شبکه بلاک چینی بیت کوین است.
 

تگ ها