افزایش حجم معاملات NFT های آزوکی در اوپن سی

افزایش حجم معاملات NFT های آزوکی در اوپن سی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

در 12 ژانویه سال 2022 از کالکشن آزوکی رونمایی و در ابتدا 8700 نسخه از آن منتشر شد. قیمت هر آواتار در زمان رونمایی 3400 دلار بوده که پس از انتشار این کالکشن به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و تعداد قابل توجهی از این مجموعه به فروش رفت.

مجموعه آواتارهای NFT الهام گرفته از انیمه، Azuki، رقابت سختی با کالکشن های پیشرو صنعت مانند Bored Ape Yacht Club (میمون کسل) و Clone X از زمان راه‌ اندازی پروژه از ژانویه داشته است. کلکسیون های دیجیتالی آزوکی که قیمت آنها به شدت در حال کاهش است، همچنان در خط مقدم جنجالی ترینNFT ها قرار دارند.

بنیانگذار آزوکی،Zagabond ، اخیرا در وبلاگ خود اظهار داشت که آزوکی بخشی از سه پروژه شکست خورده ان اف تی، CryptoPhunks، Tendies و CryptoZunks بوده که توسط بنیانگذاران آنها رها شده بود، اما با این حال آزوکی ششمین مجموعه پرفروش از نظر حجم معاملات در OpenSea در زمان انتشار می باشد.

همچنین آزوکی اکنون مجموعه ‌ای از 10.000 آواتار است که امکان عضویت برای همه را فراهم می کند و دارندگان آزوکی به دراپ‌ ها، تجربیات و موارد دیگر دسترسی دارند. آزوکی بر اساس توسعه و ایجاد Phunks و پروژه های دیگر ساخته شده اند و اکنون نیز تیم توسعه آزوکی در حال ساختن وب 3 خود می باشند.

واکنش کاربران توییتر به اظهارات Zagabond

در پاسخ به اظهارات اخیر بنیانگذار آزوکی بسیاری از کاربران توییتر به این پروژه ها لقب Rug pulls یا کلاهبرداری داده اند و بنیانگذار آزوکی در واکنش به نظرات کارربران توییتر در توییتی توضیح داد که این پروژه ‌ها کلاهبرداری نیستند.

او ادعا کرد که به ‌عنوان یک سازنده، آموزش دیده و همیشه در حال توسعه پروژه خود بوده است. بنیانگذار آزوکی، Zagabond به مخاطبان توییتر اطمینان داد که کاملا متعهد به ساخت و توسعه ان اف تی آزوکی است.

نوسانات قیمتی آزوکی

قیمت آزوکی در اوپن سی به شدت نوسان داشته و قیمت کف آن در 24 ساعت از 21 اتریوم به 9 اتریوم در زمان انتشار رسیده است. با این حال، در 24 ساعت گذشته، حجم و معاملات ان اف تی آزوکی 998 درصد افزایش یافته است، زیرا معامله گران فعال در تلاشند تا در نوسانات شدید قیمت سرمایه گذاری نمایند.

در این مدت اخیر توکن های خیر مثلثی یا NFTهای زیاد مورد هک قرار گرفته اند. در طی ده روز گذشته مجموعه های میمون های کسل Bored Ape Yacht Club ، آزوکی، مون بردز (Moon birds)و … مورد هک قرار گرفته اند و یا نسخه های تقلبی آنها افزایش یافته است. براساس توصیه تیم توسعه آزوکی اگر قصد خرید از کالکشن azuki را دارید حتما از لینک های معتبر استفاده نمایید.

به نظر می رسد مجموعه ‌های جدید NFT با قدرت کامل وارد شده و مصمم هستند که جایگاه خود را در نمودارها به دست آورند و دیگر مدعیان برتر را از جایگاه خود حذف کنند. OpenSea به وضوح رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

تگ ها