افزایش خرید بیت کوین میگوها تا نهنگ ها با وجود بازار نزولی 

افزایش خرید بیت کوین میگوها تا نهنگ ها با وجود بازار نزولی 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار از اواسط ژوئن در پایین ترین سطح خود تثبیت شده است، میگوها و نهنگ ها رو به استراتژی انباشت آورده اند و میگوهایی که در ماه گذشته بیت کوین خریداری کرده اند، رکورد خرید بیت کوین را شکسته اند و در مجموع بیش از 200.000 بیت کوین توسط دو گروه میگو ها و نهنگ ها خریداری شده است. استراتژی ‌های سرمایه ‌گذاری در بازار نزولی نوعی همسانی بین رفتارهای خرید میگو و نهنگ را نشان می دهند.

برای یاد آوری دارندگان بیت کوین کمتر از 1 بیت کوین به عنوان میگو شناخته می شوند و نهنگ ارزهای دیجیتال، به افراد یا نهادهایی اطلاق می شود که مقادیر زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند. نهنگ ها به اندازه ای ارز دیجیتال دارند که قدرت دستکاری در ارزش گذاری ارز را دارا می باشند.

بررسی استراتژی نهنگ ها که حداقل 1000 توکن بیت کوین را در اختیار دارند، نشان می دهد که نهنگ ها در حال تشدید استراتژی سرمایه گذاری خود در بیت کوین می باشند. بخش بزرگی از بازار، بیت کوین را کنار گذاشته است، با این حال نهنگ ها بیش از 140000 بیت کوین در ماه ژوئن خریداری کرده اند.

استراتژی مشابه میگوها در مقایسه با نهنگ های ارزهای دیجیتال

بر اساس داده های Glassnode، استراتژی مشابهی از سمت میگوها مشاهده شده است. میگوها با خریدهای بی سابقه در ژوئن سرمایه بیت کوین خود را افزایش داده و در مجموع 60400 بیت کوین به کیف پول خود اضافه کرده اند. حتی اگر ماه ژوئن 2022 بدترین ماه در تاریخ بیت کوین باشد، با این حال میگوها و نهنگ ها به هر قیمتی از این دارایی حمایت کرده اند.

به طور کلی، دارندگان بیت کوین کوچک از جمله میگوها به عنوان "دست های شکننده یا fragile hands" در بازار شناخته می شوند. از سوی دیگر، نهنگ ‌ها که می توانند در ارزش گذاری بازار دستکاری ‌کنند، به دنبال این هستند که دارندگان کوچک موضع سرمایه گذاری خود را کنار بگذارند، در حالی که دست های شکننده مقادیر زیادی از کوین های ارزان را انباشت کرده و در بازار نزولی مقاومت می کنند، بنابراین براساس اظهارات کارشناسان میگوها می توانند بر بیت کوین تأثیر بگذارند.

طبق داده های Glassnode، دارندگان توکن بیت کوین به طور مداوم در حال افزایش می باشند و اکنون آدرس های بیشتری وجود دارد که دارای 0.1 بیت کوین یا 0.01 بیت کوین می باشند. طبق نظرسنجی اخیرEtoro ، سرمایه‌ گذاران جدید و خرد با محدود کردن فروش، موقعیت خود را حفظ کرده و 16 درصد از آنها سرمایه بیت کوین خود راتا چند برابر افزایش داده اند.

تگ ها