افزایش محبوبیت StepN  با افزایش ارزش بازار توکن بومیGMT به 860 میلیون دلار

افزایش محبوبیت StepN  با افزایش ارزش بازار توکن بومیGMT به 860 میلیون دلار
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

از زمان راه اندازی  StepNدر دسامبر 2021، اپلیکیشن M2E یا حرکت برای کسب درآمد تبدیل به یک اپلیکیشن محبوب در GameFi یا فضای بلاک چین P2E یا بازی برای کسب درآمد شده است. به گفته یکی از بنیانگذاران StepN، جری هوانگ، حدود 2 تا 3 میلیون کاربر در سراسر جهان به طور فعال از این برنامه استفاده می کنند.
راه اندازی استپن یک شاهکار کوچک در مقایسه با صد میلیون بازیکن وب 2 است اما با این حال پیشرفت بزرگی در فضای دیجیتال است.

همچنین براساس داده های ارائه شده توسط کوین مارکت کپ؛ از 22 می، ارزش بازار توکن بومی استپن، GMT  به مرز 860 میلیون دلار رسیده است. StepN که توسط هوانگ و یکی از بنیانگذارانش Yawn Rong در آدلاید استرالیا تأسیس شد، اولین بار در hackathon سولانا در ماه اکتبر 2021 شروع به کار کرد.

معرفی StepN

StepN یک اپلیکیشن M2E یا حرکت برای کسب درآمد است که کاربران می توانند با پیاده روی و دو با استفاده از کفش های ورزشی NFT درآمد کسب نمایند. کاربران می توانند به راحتیGMT، توکن بومی آنرا، با انجام حرکات فیزیکی کسب کنند. همچنین با توکن بومیGMT، می توان برای هر کالای دیجیتال یا استیک در پلتفرم بلافاصله پرداخت کرد.

این اپلیکیشنپس از راه اندازی در استرالیا، برای اولین بار در hackathon Solana در اوایل اکتبر 2021 معرفی و در رتبه چهارم قرار گرفت، همچنین قرار گرفتن در معرض StepN منجر به اولین مجموعه از کاربران بتا آن شده است. دو ماه پس از راه ‌اندازی، اپلیکیشن M2E، تعداد زیادی از کاربران جذب این اپلیکیشن شده اند،  در حال حاضر حدود 2 تا 3 میلیون کاربر در سراسر جهان به طور فعال از برنامه StepN استفاده می کنند.

آغاز پروژه با سرمایه خود بنیانگذاران شروع بکار کرد، اما در ماه سپتامبر پروژه با کمک های مالی دیگر سرمایه گذاران گسترش یافت. دور اولیه سرمایه گذاری در ماه نوامبر، با سرمایه 5 میلیون دلاریSequoia Capital  و سایر سرمایه ‌گذاران آغاز شده است.

در زمان جمع آوری سرمایه محصول واقعی وجود نداشته است، بنابراین توضیح ایده StepN برای سرمایه گذاران چالش برانگیز بوده است. براساس اظهارات بنیانگذاران پروژه سوالات مطرح شده توسط سرمایه گذاران نیز به آنها کمک کرد تا محصول خود را بهبود بخشند. تاکنونStepN سود خالص 3 تا 5 میلیون دلار یا حداکثر 100 میلیون دلار در ماه به دست آورده است.

توکنامیک StepN

اپلیکیشن StepN دو نوع توکن درون بازی GST که در حقیقت توکن کاربردی و ریواد گیم و توکن GMT، توکن حاکمیتی اپلیکیشن استپن را داراست. GST تولید نامحدود دارد و وقتی کاربران با این اپلیکیشن می‌ دوند یا پیاده روی می کنند، ایجاد می ‌شود.

همچنین برای ساخت کفش جدید و ترمیم و بالا بردن کیفیت کفش ‌های قبلی باید مقداری GST سوزانده شود. اپلیکیشن استپن اولین گیم بلاک چینی ست که هاوینگ یا نصف شدن توکن های آن همانند هاوینگ بیت کوین خواهد بود. برای توسعه اپلیکیشن استپن، هر سه سال یک بار GMT  نصف خواهد شد.
 

تگ ها