افزایش 10 درصدی قیمت ارز مونرو همزمان با رکود بازار دیجیتال

افزایش 10 درصدی قیمت ارز مونرو همزمان با رکود بازار دیجیتال
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی مونرو XMR، در هفته گذشته در مقایسه با کاهش 8.5 درصدی بازار ارزهای دیجیتال در مدت مشابه، نزدیک به 9.5 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، جفت XMR/USD از خط روند مقاومتی قوی و چند ماهه عبور کرده است که نشان دهنده صعود بیشتر قیمتی آن در آینده می باشد.
قیمت مونرو در 10 آوریل 0.87 درصد نسبت به بالاترین قیمت 245 دلاری دو ماهه خود که یک روز قبل ثبت شده است، کاهش یافته است. با این حال، این ارز دیجیتال همچنان در نمودار هفتگی خود از رقبای اصلی خود، از جمله بیت کوین و اتریوم بهتر عمل کرده است.برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال مونرو به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

دور زدن تحریم ها با ارز دیجیتال مونرو

گمانه زنی ها در مورد شرکت هایی که از ارز دیجیتال مونرو برای دور زدن تحریم ها استفاده می کنند می تواند جذابیت آن را در بین سرمایه گذاران افزایش دهد. در همین حال، گروه تحقیقاتی آمریکایی بروکینگز ماه گذشته هشدار داد که ارز دیجیتال مونرو، اولین کوین در ردیف کوین های حفظ حریم خصوصی، می تواند به عنوان بخشی از طرح دور زدن تحریم ها استفاده شود.

براساس توضیحات بروکینگز، در نتیجه موانع ردیابی افراد مرتبط در معاملات کوین های حریم خصوصی سازمان امور مالیاتی مبلغ 625000 دلار را به ارزهایی ارائه کرده است که می توانند حفاظت از حریم خصوصی مونرو، زی کش و سایر ارزهای دیجیتال را از بین ببرند.

ارزش بازار مونرو از فوریه تقریباً 85 درصد افزایش یافته و به 4.30 میلیارد دلار رسیده است. در حالی که شاخص های فنی نشان می دهد که می تواند در سه ماهه دوم 2022 رشد بیشتری داشته باشد.

ارزش بازارارز دیجیتال مونرو از فوریه براساس کوین مارکت کپ

در هفته ای که گذشت ارز دیجیتال مونرو از یک خط روند شیبدار نزولی که از می 2021 تلاش های صعودی خود را محدود کرده بود، شکست و افزایش 9.5 درصدی خود را ثبت کرد. همچنین خط روند این ارز دیجیتال نشان دهنده الگوی پرچم صعودی است.

براساس استدلال دان یاکا، تحلیل‌گر مستقل بازار، در بازه زمانی طولانی‌ تر اگر یک الگوی cup-and-handle اجرا شود، قیمت مونرو می‌تواند به 10000 دلار برسد. cup-and-handle الگوهای ادامه صعودی هستند که "cup" نشان دهنده روند قیمت U شکل، شامل دوره ای از اصلاح قوی و به دنبال آن یک بهبود قوی است و "handle" به عنوان یک شاخص تثبیت عمل می کند.

الگوی cup-and-handle پس از شکسته شدن قیمت از سطح مقاومت خود بخود برطرف خواهد شد. با این وجود، کوین های حفظ حریم خصوصی مانند ارز دیجیتال مونرو به دلیل افزایش فشار نظارتی از سوی چندین دولت در سراسر جهان، همچنان با خطرات نزولی روبرو هستند.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، دوره جامع پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.