افزایش 23 درصدی حجم معاملات شیبا اینو

افزایش 23 درصدی حجم معاملات شیبا اینو
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده ‌های کوین مارکت کپ، بیش از 35 تریلیون شیبا اینو به ارزش 433,228,651 دلار در 24 ساعت گذشته مبادله شده و میم کوین شیبا اینو علیرغم افت اخیر مارکت دیجیتال افزایش ناگهانی 23 درصدی در حجم معاملات را نشان داده و همچنین تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران را جذب کرده است.

افزایش حجم معاملات بیانگر علاقه سرمایه گذاران به پروژه های خاص و بکر است و نشان دهنده تمایل آنها به تعهد به نوآوری است که در فن آوری میم کوین همچنان عیان است. همچنین تعداد قابل توجهی از معامله گران در ماه های اخیر نسبت به میم کوین وفادار بوده و دارایی های خود را خود را با وجود نوسانات قیمت شیبا اینو حفظ کرده اند.

بر اساس داده ‌های IntoTheBlock در مورد ترکیب دارندگان بر اساس زمان نگهداری، 29 درصد از دارندگان شیبا اینو توکن ‌های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته و 68 درصد در طول یک سال و 4 درصد توکن‌ های خود را برای کمتر از یک ماه حفظ نموده اند.

افزایش دارندگان شیبا اینو

شیبا اینو با وجود کاهش 86.39 درصدی نسبت به بالاترین رکورد خود، اکنون تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران را جذب کرده و تعداد دارندگان خود را افزایش داده است.. ردیاب داده ‌های بلاک چین WhaleStats تعداد دارندگان شیبا اینو فعلی را 1,218,178 اعلام کرده است و این بدین معنی است که شیبا اینو هزاران هولدر در هفته ‌های اخیر به دست آورده است.

به غیر از سرمایه گذاران عادی، تعداد زیادی از مشاغل از شرکت های تحویل فست فود گرفته تا کالاهای مد لوکس، شیبا اینو را به عنوان پرداخت پذیرفته اند. برای مثال؛ شرکت های سینمایی AMC از پذیرش شیبا اینو به عنوان پرداخت از طریق بیت پی در ماه آوریل خبر داده اند.
در زمان انتشار خبر ، میم کوین شیبا اینو با 5.23 درصد کاهش به 0.000012 دلار رسیده و فروشندگان شیبا اینو را به پایین ‌ترین سطح 0.0000117 دلار رسانده اند، سطحی که احتمالا خریداران بیشتری را جذب خواهد نمود. شاخص قدرت نسبی یا RSI نیز درست پایین تر از نقطه میانی است، که پیش از حرکت بعدی، معاملات بیشتری را در این محدوده را پیشنهاد می کند. با این حال، پیش‌ بینی حرکات قیمت شیبا اینو بر اساس عدم قطعیت اقتصاد کلان به صورت حدس و گمان باقی مانده و در صورت کاهش بیشتر، شیبا اینو احتمالا تا سطح حمایت 0.000010 دلار کاهش خواهد یافت.

یه استدلال برخی از تحلیلگران؛ ظهور شیبا احتمالا بیشتر مربوط به ارز دیجیتال اتریوم است که بلاک چین زیربنایی میم کوین شیبا اینو است و احتمالا افزایش دارندگان شیبا اینو با فرایند ادغام مورد انتظار تا چند روز دیگر بی ارتباط نیست. همچنین به گفته کارشناسان ممکن است با افزایش قیمت اتریوم شیبا اینو نیز رشد کند.