افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین، آیا مقصد بعدی 48 هزار دلار است؟

افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین، آیا مقصد بعدی 48 هزار دلار است؟
  • 10:10 1402-10-19
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، قیمت بیت کوین بیش از 5 درصد افزایش یافت و اکنون در بالای سطح 46 هزار دلار معامله می شود. به نظر می رسد قیمت بیت کوین بتواند از مقاومت های پیش روی خود عبور کرده و به سطوح بالاتری برسد. اگر می خواهید بیت کوین بخرید و از نوسانات این رمز ارز سود به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که بیت کوین توانست مقاومت های 44500 و 44700 دلار را رد کند و به سمت مقاومت 48 هزار دلار حرکت می تواند. این رمز ارز بعد از منتشر شدن اخبار مثبتی درباره ETF بیت کوین بیش از 5 درصد افزایش یافت و این مسئله باعث شد تا احساسات صعودی در بین سرمایه گذاران و معامله گران بازار کریپتو به وجود بیاید. در واقع، بیت کوین با سرعت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله می کند و اگر قدرت خریداران و گاوهای بیت کوین بیشتر باشد، مقاومت ها به سمت بالا شکسته می شوند.
مقاومت 44 هزار دلار با موفقیت شکسته شد!
اگر به چارت ماهانه قیمت بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که ارز دیجیتال بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر این مقاومت ها شکسته شوند، بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. مقاومت 44 هزار دلار با موفقیت شکسته شد و به نظر می رسد زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است. در حال حاضر تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش پیدا کرده است.
سطح 44000 دلار یکی از نواحی بود که بیت کوین چند بار به این ناحیه رسیده و با برخورد به این نقطه عکس العمل نشان داده بود. با تحلیل می توانستیم متوجه شویم که این ناحیه به عنوان سطح مقاومتی برای بیت کوین محسوب می شود که اکنون توانسته این مقاومت را به سمت بالا بشکند. بهتر است بدانید، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بعد از شکست مقاومت 44 هزار دلاری، وارد روند صعودی قوی شده است و می توان انتظار داشت که این رمز ارز می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد.