افزودن سیستم پرداخت بیت‌ کوین توسط فین ‌تک سنگاپور با مشارکت BitPay

افزودن سیستم پرداخت بیت‌ کوین توسط فین ‌تک سنگاپور با مشارکت BitPay
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nium، یک شرکت پرداخت فرامرزی مستقر در سنگاپور، راه‌ اندازی یک راه‌ حل جدید مبتنی بر API را اعلام کرده است که به کسب‌ وکارها اجازه می‌ دهد تا پرداخت ‌های ارزهای دیجیتال را بپذیرند. براساس بیانیه این شرکت، محصول تازه راه اندازی شده Crypto Accept نام دارد که به فروشندگان آنلاین امکان می دهد تا بیت کوین و اتریوم را قبل از گسترش به سایر دارایی های دیجیتال در سال 2023 بپذیرند.برای اطلاع از قیمت لحظه ای اتریوم به سایت ارزسنج مراجعه کنید.

پرداخت ها به حساب های تاجران اینترنتی به دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات در روز کاری بعدی ارسال می شود و فروشندگان می توانند بازار خود را گسترش دهند و ضمن اجتناب از نوسانات قیمت، تجربه پرداخت آنلاین داشته باشند که در جهت پذیرش ارزهای دیجیتال موثر می باشد.

همکاری شرکت پرداخت دیجیتال Nium با BitPay

شرکت پرداخت فرامرزی مستقر در سنگاپور ،Nium با پردازنده پرداخت های دیجیتال BitPay برای راه اندازی Crypto Accept همکاری کرده است. مشتریان کیف پول دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب می کنند و یک کد QR را برای تکمیل تراکنش اسکن می کنند، در ادامه این سرویس با بررسی موجودیت ارز دیجیتال مورد نظر معامله را با ارز انتخابی معامله گر تسویه می‌ کند.

به گفته Joaquin Ayuso de Paul، معاون ارشد و رئیس شرکت ارزهای دیجیتالNium، هم اکنون کاربران بیش از 3 تریلیون دلار ارز دیجیتال دارند و به دنبال راه های بیشتری برای خرج این پول به صورت آنلاین هستند.

شرکت پرداخت فرامرزی مستقر در سنگاپور ،Nium 

Nium شرکت پرداخت فرامرزی مستقر در سنگاپور، در سال 2014 با نام Instarem تاسیس شد. شرکت پرداخت ادعا می کند که این شبکه جهانی 130 میلیون مصرف کننده دارد. این شرکت به عنوان یک تجارت خدمات پولی (MSB) در سنگاپور، استرالیا، هنگ کنگ، مالزی، هند، کانادا، اروپا و ایالات متحده مجوز دارد.
در جدیدترین اقدام، Nium با سایر ارائه دهندگان پرداخت محبوب نیز برای پذیرش پرداخت های دیجیتال همکاری خواهد کرد.

براساس گزارش کوین تلگراف، PayMaya، شرکت بزرگ فین‌ تک مستقر در فیلیپین، اخیراً یک ویژگی جدید دیجیتال در پلتفرم خود راه ‌اندازی کرده که به کاربران اجازه می ‌دهد تا دارایی ‌های دیجیتال را با استفاده از حساب ‌های خود معامله کنند.

Venmoمتعلق به PayPal نیز دارای ویژگی مشابهی است که به کاربران امکان می ‌دهد ارزهای دیجیتال را مستقیماً در این پلتفرم از طریق مشارکت با Paxos Trust خریداری، ذخیره و تجارت کنند. پی پال همچنین در ماه مارس سال گذشته شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت در سراسر جهان کرده است.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، دوره جامع پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.