افزودن گزینه دوج کوین به دستگاه های خودپرداز بیت کوین آمریکا

افزودن گزینه دوج کوین به دستگاه های خودپرداز بیت کوین آمریکا
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین اکنون در درگاه های خودپرداز بیت کوین آمریکا در دسترس است. اپراتور محبوب BTM دوج کوین را به عنوان جدیدترین گزینه اضافه شده به دستگاه های خودپرداز بیت کوین (BTM) معرفی کرده است.
اخیرا اپراتور برتر BTM اظهار داشت که دوج کوین را پس از تشخیص محبوبیت رو به رشد آن به این درگاه پرداخت اضافه کرده و از این پس دوج کوین به ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین می پیوندد.

در اکتبر 2021، درگاه پرداخت بیت کوین آمریکا دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم را اضافه کرد. درگاه پرداخت بیت کوین آمریکا همچنین گزینه های بیت کوین و لایت کوین را به صورت آنلاین و در درگاه های پرداخت BTM خود ارائه می دهد.
خبر پذیرش دوج کوین خوب به نظر می رسد زیرا بیت کوین آمریکا دارای بیش از 1800 درگاه پرداخت BTM در 31 ایالت است. کیوسک جهانی آن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به صورت نقدی فراهم کرده است.

تجمع دوج کوین

طبق داده ‌های کوین مارکت کپ، قیمت دوج کوین، بزرگترین میم کوین، در 24 ساعت گذشته بیش از 12 درصد افزایش یافته است. براساس نمودار صرافی بایننس، این ارز دیجیتال به بالاترین سطح روزانه خود یعنی 0.1384 دلار رسید که در سه روز گذشته 14.15 درصد افزایش داشته است. برای اطلاع از قیمت دوج کوین به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

با توجه به افزایش قیمت صعودی، دوج کوین به دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است و از نظر پایداری از دلار دیجیتال بایننس  (BUSD) پیشی گرفته است.
بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، افزایش قیمت اخیر را ستایش و اظهار داشت که قیمت دوج کوین به دلایل مختلفی افزایش یافته است.

در 24 ساعت گذشته، مجموعه ای از اخبار مثبت و همچنین توسعه فنی سیستم بلاک چین احتمالا به افزایش قیمت دوج کوین کمک کرده است. براساس گزارشات اخیر U.Today، دوج کوین یک سطح مقاومت فنی را شکسته که احتمالا باعث افزایش قیمت بیشتر آن خواهد شد.
در 23 مارس، نرم ‌افزار تجارت ارز دیجیتال، وویجر، پشتیبانی دوج کوین را راه‌ اندازی کرد که به کاربران امکان داد و ستد و دریافت توکن دوج را می دهد.

نحوه استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین و نحوه کار با آنها

دستگاه خودپرداز بیت کوین یک دستگاه مجهز به اینترنت است که به کاربران امکان مبادله بیت کوین و پول نقد را می دهد. برخلاف دستگاه های خودپرداز سنتی، دستگاه خودپرداز بیت کوین امکان عملکرد دو جهته را فراهم می کند. عملکرد دو جهته به این معنی است که کاربر می تواند پول نقد را در دستگاه خودپرداز وارد کند و بیت کوین دریافت کند یا از دستگاه برای مبادله بیت کوین با پول نقد استفاده کند. آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها