اندروید مورد نیاز برای اجرای بازی Axie Infinity

اندروید مورد نیاز برای اجرای بازی Axie Infinity
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی محبوب مبتنی بر توکن غیرقابل تعویض،NFT مبتنی بر اتریوم،Axie Infinity در اواخر سال گذشته با ایجاد امکان کسب توکن برای بازی، صنعت گیمینگ را متحول کرده است. Sky Mavis، استودیوی بازی سازی ویتنامی پشت پدیده Axie Infinity، هرگز لیستی از الزامات تلفن رسمی برای اجرای این بازی منتشر نکرده است، و به همین دلیل کاربران مجبور هستند برای یافتن چگونگی تجربه بازی روان در بازی خود به بازخوردهای جامعه تکیه کنند.

اکثر بازیکنان Axie Infinity  به دلیل ویژگی پاداش در مسابقات در حالت رقابتی بازیکن در مقابل بازیکن، PvP از رقابت لذت می برند. هر زمان که بازیکنان در یک مسابقه PvP برنده می ‌شوند، به آن ‌ها توکن ‌هایSLP  تعلق می ‌گیرد که تعداد توکن ‌ها بر اساس رتبه‌ بندی آنها تعیین می ‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز اندروید Axie Infinity

همانطور که ذکر شد اسکای ماویس هیچ لیست رسمی از حداقل الزامات برای دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر اندروید کاربران خود منتشر نکرده است و به این ترتیب اطلاعات موجود در اینجا به بازخورد جامعه متکی است و بر اساس تجربه کاربران با دستگاه های مختلف است.

در Subreddit Axie Infinity، چندین کاربر تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند و دستگاه های اندرویدی با 1 گیگابایت رم یا پردازنده های ضعیف تر را  علارغم اجرای بازی در این دستگاه ها رد کرده اند.

برخی از حداقل نیازهای توصیه شده برای بازی Axie Infinity در دستگاه های اندرویدی وجود CPU با چهار هسته 2.3 گیگا هرتز است که یکی از ویژگی های ضروری است، داشتن پردازنده گرافیکی Adreno 330 یا بالاتر و رم 2 یا 3 گیگابایت، همچنین حافظه داخلی حداقل 250 مگابایت و نسخه اندروید 6 یا بالاتر لازم  می باشند. با توجه به اینکه هیچ راهنمایی رسمی از اسکای ماویس وجود ندارد، همیشه روی دستگاهی بازی کنید که فراتر از عملکرد های گفته شده است.

نحوه بازی Axie Infinity در دستگاه های اندروید یا iOS

نسخه کلاسیک Axie Infinity در حال حاضر برای گوشی های اندروید و iOS در دسترس است، در حالی که حالت Origin جدیدتر آن هنوز برای دستگاه های تلفن همراه منتشر نشده است. هر دو Origin و Classic در دستگاه های رومیزی موجود هستند.

همچنین هیچ برنامه Axie Infinity در اپل استور یا گوگل پلی وجود ندارد و کاربران باید بازی را از پورتال رسمی اسکای ماویس دانلود کنند و پورتال onboarding به کاربران کمک می کند کیف پولی سازگار با زنجیره جانبی Ronin که Axie استفاده می کند را بسازند و بازی را دانلود کنند. در مرحله بعد، کاربران کیف پول را به بازار Axie Infinity لینک و اولین Axies خود را خریداری می کنند.

دانلود Axie Infinity برای اندروید

از آنجایی که Axie Infinity در وب رسمی گوگل پلی اندروید در دسترس نیست، دانلود بازی از پلتفرم های شخص ثالث می تواند خطرناک باشد. با استفاده از پورتال رسمی اسکای ماویس، دانلود بازی ایمن تر خواهد بود.

قبل از دانلود Axie Infinity برای دستگاه های تلفن همراه، وب مورد نظر را تست کنید. حتی اگر فکر می‌کنید از وب‌ سایت رسمی اسکای ماویس استفاده می‌ کنید، همیشه دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که روی یک پلتفرم فیشینگ کلیک نکرده ‌اید. همچنین ویدیوی آموزشی خرید زمین در بازی Axie Infinity را می توانید در سایت ارز سنج مشاهده کنید.