بازی های بیت کوینی مبتنی بر شبکه لایتنینگ 

بازی های بیت کوینی مبتنی بر شبکه لایتنینگ 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای بازی در طول سال‌ ها تکامل یافته است و اکنون گیمرهای حرفه‌ای در سراسر جهان را قادر می‌ سازد تا در گیمینگ دیجیتال درآمد کسب کنند. اما فقط کاربران دیجیتال نیستند که از بازی پول در می آورند. نسل جدید گیمینگ بازی برای کسب درآمد (P2E) به هر کسی که به اینترنت متصل است و تلفن هوشمند یا لپ ‌تاپ دارد، امکان بازی و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در بازی ‌های آنلاین را می دهد.

معرفی اکوسیستم بازی بیت کوین

بازی برای کسب درآمد، P2E ابزار جدیدی برای کسب درآمد برای یک گیمر است. کاربران دیجیتالی از سراسر جهان که علاقه مند به کسب ارز دیجیتال هستند، می توانند از طریق موبایل یا کامپیوتر خود به بازی های انتخابی خود متصل شده و از بازی کردن یا فروش NFT های درون بازی درآمد کسب کنند.

امروزه بازی ‌های زیادی وجود دارند که از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت درون بازی استفاده می‌ کنند. برخی از این بازی ها توکن های مخصوص به خود را ایجاد کرده اند، در حالی که برخی دیگر عمدتاً روی توکن های غیرقابل تعویض (NFT) تمرکز می کنند. با این حال، تعداد فزاینده ای از بازی ها با ادغام شبکه لایتنینگ ساخته شده است تا گیمرها بتوانند بیت کوین را به عنوان پاداشی برای بازی دریافت کنند.

صنعت بازی با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است. براساس گزارشInvestGame، در نیمه اول سال 2021 عرضه های عمومی در بازی از 4.9 میلیارد دلار در سال 2020 به 17.1 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافت. سرمایه گذاری های خصوصی بیش از سه برابر شده است.

از آنجایی که افراد عادی در کشورهای درحال توسعه نمی توانند هزینه های بالای کارمزد اتریوم را بپردازند، افزودن شبکه لایتنینگ به عنوان یک لایه پرداخت به صنعت گیمینگ برای کسب درآمد برای مخاطبان جهانی منطقی است. همچنین پرداخت های خرد بیت کوین در لایتنینگ تقریباً فوری است و عملاً بدون هیچ هزینه ای انجام می شود. برای مثال THNDR Games، شرکت سازنده بازی بیت کوینی ست که از شبکه لایتنینگ برای تسهیل تراکنش های درون بازی استفاده می کند.

یکی دیگر از شرکت‌ های گیمینگ که از شبکه لایتنینگ استفاده می‌کند، Satoshi’s Games است که از نام خالق بیت کوین نامگذاری شده است. بازی ‌های ساتوشی بستری را برای توسعه ‌دهندگان و ناشران فراهم می‌کند تا اقتصادهای مبتنی بر بلاک چین و بازی برای کسب درآمد را در بازی‌ های خود بسازند یا ادغام کنند.

Zebedee، یک کیف پول ارز دیجیتال محبوب گیمرها، یکی دیگر از بازیکنان جالب در اکوسیستم بازی بیت کوین است. این شرکت برای توسعه دهندگانی که می خواهند پرداخت بیت کوین از طریق لایتنینگ را در دنیای بازی های مجازی خود ادغام کنند، قابل استفاده است.

بازی های محبوب بیت کوین برای کسب درآمد

بازی ‌های بیت ‌کوینی لایتنینگ متعددی وجود دارد که لایت نایت از جمله آنهاست، لایت نایت یک بازی آنلاین چند نفره است که توسط Satoshi’s Games ساخته شده است که در بازی در آن می توانید بیت کوین کسب کنید.

توربو 84 دیگر بازی در شبکه لایتنیگ بیت کوینی است که می توانید با بازی در آن کسب درآمد بیت کوینی داشته باشید. THNDR Bay نیز یک بازی شوتر حباب است که توسط THNDR Games ساخته شده است. در حین بازی هرچه تعداد بلیط های بیشتری جمع آوری کنید، شانس برنده شدن و کسب بیت کوین بیشتر می شود. Wheel of Crypto نیز یک بازی کسب درآمد توسط Viker است که به شما امکان می دهد با پاسخ دادن به سوالات عمومی در آزمون ها برنده ساتوشی شوید.