بهترین قیمت خرید بیت کوین از نظر رابرت کیوساکی

بهترین قیمت خرید بیت کوین از نظر رابرت کیوساکی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

رابرت کیو ساکی نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول قصد دارد که بیت کوین را در محدوده 30000 هزار دلار خریداری کند. از نظر او زمان ثروتمند شدن برای مردم فرارسیده است. کیوساکی همچنین یکی از طرفداران بیت کوین است که بارها به حمایت از این حوزه پرداخته است. او اینطور بیان کرده که در طی چند سال اخیر بطور مرتب بیت کوین را در حین کاهش قیمت خریداری می کرده و این اولین خرید این سرمایه گذار در این حوزه مالی نیست. وی به دنبال کنند گان خود یادآور شد، هنگامی که قیمت بیت کوین 6000 و 9000 هزار دلار بوده به خرید این رمز ارز پرداخته و بیت کوین را در کف قیمت خریداری کرده است. از نظر او در حال حاضر بهترین زمان برای خرید بیت کوین محدوده 30 هزار دلار است.
کیوساکی در توییتر این گونه بیان کرد که که کاهش قیمت بیت کوین خبر بسیار خوبی برای خریداران این رمزارز است و سود شما در این بازار زمانی بدست می آید که در حال حاضر اقدام به خرید ارز دیجیتال می کنید نه زمانی که قصد فروش دارایی های دیجیتال خود را در این شرایط داشته باشید.

ارزش بیت کوین از نظر کیوساکی

رابرت کیوساکی

کیوساکی فکر می کند پس انداز پول نقد به دلیل کاهش ارزش آن با گذر زمان ایده مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. در حالی که چون بیت کوین و طلا به یک شکل از طریق استخراج به دست می آیند و عرضه محدودی هم دارند و CFTC (کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده) آنها را به عنوان کالا در نظر می گیرد، جایگزین بهتری برای سرمایه گذاری به جای پس انداز پول نقد هستند. علاوه بر این، کیوساکی اظهار داشت که بیت کوین احتمالاً می‌تواند جایگزین طلا برای نسل‌های جوان باشد. او بیت کوین را (پول ساخت بشر) و طلا را (پول که از منابع طبیعی بدست می آید) نامید.

پیش بینی های قیمت بیت کوین

پیتر شف منتقد بزرگ و شناخته شده بیت کوین در توییتر خود نوشته که انتظار دارد قیمت بیت کوین پرچمدار بازار رمز ارزها به کمتر از 30000 هزار دلار برسد. او همچنین معتقد است که بیت کوین احتمال دارد به کانال 10000 هزار دلار هم وارد شود.
گابور گوربکس یکی از چهره های فعال در بازار رمز ارزها که از طرفداران بیت کوین است، نظر مشابهی با پیتر شف دارد. با کاهش قیمتی که بیت کوین انجام داده، در صورتی که این ارز دیجیتال به قیمت 30200 دلار پایین تر ریزش داشته باشد؛ ممکن است به 20000 دلار برسد. به نظر او در حال حاضر خبر خوب در این بازار این است که الان سرمایه در گردش بسیار زیادی در اختیار سازمان های مالی قرار دارد تا در این ریزش اخیر بتوانند برای کسب سود در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.