بیت کوین بعد از مدت ها شاهد صلیب طلایی هفتگی است!

بیت کوین بعد از مدت ها شاهد صلیب طلایی هفتگی است!
  • 12:10 1402-10-29
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای اولین بار شاهد صلیب طلایی هفتگی است که برای برخی سیگنال صعودی محسوب می شود. میانگین متحرک ساده 50 هفته ای قیمت بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از SMA 200 هفته ای عبور کرده است.
توجه داشته باشیدکه علاقه مندان به بازار آن را صلیب طلایی می نامند که نشان دهنده تغییر مثبت در قیمت ارزهای دیجیتال است و اکنون این نشانگر در نهایت در نمودار قیمت هفتگی بیت کوین ظاهر شده است. میانگین متحرک ساده 50 هفته ای بیت کوین برای اولین بار در رکورد از SMA 200 هفته ای عبور کرده است که صلیب طلایی را تایید می کند. این عبارت و همتای آن صلیب مرگ که در آن SMA کوتاه مدت به کمتر از SMA طولانی مدت می رسد، بر اساس برخی کتاب های درستی تحلیل تکنیکال، در ژاپن منشا گرفته است.
بسیاری از معامله گران و تریدرها، کراس اوورها را به عنوان شاخص های آینده نگر می بینند که نسخه طلایی نشان دهنده بازار صعودی بلند مدت در پیش است. تفسیر صعودی می تواند به چالش کشیده شود، چون میانگین ها بر اساس داده های گذشته است و تمایل به تاخیر در قیمت ها دارد. به عبارت دیگر، میانگین ها بیانگر اتفاقات گذشته هستند و اولین ضربدر طلایی در نمودار هفتگی ناشی از افزایش بیش از 70 درصدی بیت کوین به 42700 دلار در چهار ماه است.
طبق گفته کارشناسان و ناظران بازار ارز دیجیتال، شتاب صعودی به دلیل عدم تطابق جریان های اولیه ETF با انتظارات بازار بالا کاهش یافته است. گرگ سیپولارو جریان خالص وجوه برای ETFها 965 میلیون دلار بوده است که تا کنون یک شروع قوی بوده است. رئیس تحقیقات جهانی NYDIG در خبرنامه ای در روز سه شنبه اعلام کرد که ETF بیت کوین می تواند آینده بازارهای مالی را متحول کند.