بیت کوین سال جدید را با عبور از 45 هزار دلار شروع کرد!

بیت کوین سال جدید را با عبور از 45 هزار دلار شروع کرد!
  • 13:10 1402-10-12
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنید، می بینید که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) سال جدید را با عبور از سطح 45 هزار دلار شروع می کند که بالاترین سطح از آوریل 2022 است. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه تاییدیه نظارتی برای یک ETFبیت کوین در ایالات متحده در این هفته منتشر می شود، افزایش یافته است. انتظار می رود قیمت بیت کوین در سال 2024 سقف قیمت جدیدی را ثبت می کند.
توجه داشته باشید، قیمت بیت کوین در اولین روز سال جدید بیش از 7 درصد افزایش یافت، چون رمز ارز پیشرو برای اولین بار از ابتدای آوریل 2022 از مرز 45 هزار دلار عبور کرد. همانطور که در چند هفته گذشته اتفاق افتاده است، به نظر می رسد پیش بینی اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) راه اندازی تعدادی ETF بیت کوین را کاتالیزور افزایش دهد، چراغ سبز نشان دهد.
گزارش رویترز در آخر هفته حاکی از آن است که آژانس نظارتی می تواند از روز سه شنبه به حامیان مالی ETF اطلاع دهد که درخواست هایشان تایید می شود. در معاملات اخیر، قیمت بیت کوین به 45135 دلار رسید که 6.35 درصد افزایش داشت. بازارهای رمزنگاری گسترده تر نیز در حال حرکت به سمت بالاتر هستند، اتر با 4 درصد جلوتر و سولانا و آواکس با 9 درصد افزایش در وضعیت خوبی به سر می برند.
به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال با شروع سال 2024، یک رالی صعودی جدیدی را شروع کرده است و تحلیلگران و کارشناسان برتر بازار پیش بینی می کنند که بیت کوین می تواند در سال 2024 رشد چشمگیری را تجربه کند و به دنبال آن قیمت آلت کوین ها نیز افزایش یابد. هم اکنون بیت کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت 45200 دلار معامله می شود و بسیاری از دارندگان بیت کوین در سود هستند.