بیت کوین 400 میلیون دلار در دو ساعت سقوط کرد

بیت کوین 400 میلیون دلار در دو ساعت سقوط کرد
  • 13:10 1402-10-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به میزان 400 میلیون دلار در دو ساعت سقوط کرد. شرکت خدمات مالی Matrixport گفت که انتظار دارد SEC تمام درخواست های ETF را در این ماه رد کند. این مسئله باعث شد تا ترس و نگرانی در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه 8 درصد سقوط کرد، چون نگرانی ها در مورد تایید پیش بینی شده یک ETF بیت کوین به بازار شروع شد. این رکورد کل حرکت صعودی را که در 1 ژانویه رخ داد، دوباره دنبال کرد و باعث انحلال 500 میلیون دلار موقعیت در سراسر مبادلات مشتقه شد. GreeksLive تحلیلگر گزینه ها در شبکه اجتماعی X نوشت که احتمال عبور ETF کمتر و کمتر شد و بازار شاهد بن بست بود.
هفته گذشته Retuers به نقل از منابع گزارش داد که ETF بیت کوین می تواند به محض سه شنبه یا چهارشنبه تایید شود. شرکت خدمات مالی Matrixport انتظارات خوش بینانه را رد کرد و گفت که ما باور داریم که همه برنامه ها از یک الزام حیاتی که باید قبل از تایید sec برآورده شود، کوتاه است. این ممکن است تا سه ماهه دوم 2024 محقق شود، اما ما انتظار داریم SEC همه پیشنهادات را در ژانویه رد کند.
بعد از افزایش قیمت 45500 دلاری در صبح، بیت کوین به 40550 دلار کاهش یافت و سپس به 42200 دلار بازگشت. بهره باز به دلیل انحلال کاهش قیمت بیت کوین و تریدرهایی که قرار گرفتن در معرض دو طرف بلند و کوتاه را کاهش می دهد، 2 میلیارد دلار کاهش یافت. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43200 دلار معامله می شود که اگر بتواند سطح حمایت فعلی خودش را حفظ کند، به سطوح بالاتری می رسد.