تاثیر روند نزولی مارکت بر احساسات سرمایه گذاران شیبا اینو 

تاثیر روند نزولی مارکت بر احساسات سرمایه گذاران شیبا اینو 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو که رکورد افزایش 1200 درصدی در یک روز را در سال 2021 ثبت کرده است، از ژوئن سال جاری عملکرد نزولی داشته و تنها تلاش صعودی خود را در این ماه خنثی کرده است. با این حال، این ارز دیجیتال نشانه هایی از افزایش احتمالی کوتاه مدت را قبل از پایان ماه آگوست و احتمالا تا پایان هفته اول سپتامبر نشان داده است.

از سوی دیگر، با انتشار خبر توسعه بازی Shiba Eternity موجی از احساسات مثبت در بازار شیبا اینو شکل گرفته است. توسعه صنعت بازی ‌های بلاک چین یکی از معدود روش های رشد شیبا اینو است. ویلیام ولک، یکی از مدیران پروژه شیبا اینو که روی بازی Shiba Eternity کار می کند، اعلام کرده است که این بازی در اوایل ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. شمارش معکوس هم اکنون در جامعه شیبا اینو شروع شده و مطمئنا این خبر بسیار خوبی برای جامعه دیجیتال خواهد بود.

قیمت شیبا اینو با انتشار خبر همزمان با روند نزولی مارکت دیجیتال پس از اعلام نتایج نشست اخیر فدرال رزرو اندکی بهبود یافته و هم اکنون با قیمت 0.0000122 دلار معامله می شود. همچنین سطح قیمت شیبا اینو پس از آخرین روند نزولی ارز در نمودارها روی میانگین متحرک 50 روزه خود قرار داشته که منجر به کاهش فروش و ادامه روند صعودی شده است.

جریان مبادلات شیبا اینو در راستای ادامه روند صعودی

طبق گزارش سنتیمنت، بیش از 10 میلیارد شیبا اینو در 24 ساعت گذشته از مبادلات صرافی ها خارج شده و حداکثر ورودی آن 2.26 میلیارد شیبا اینو بوده است و احتمالا این اقدام در نتیجه کاهش فشار فروش به نفع انباشت را نشان می دهد. آدرس ‌های فعال روزانه شیبا اینو نیز جریان خروجی ارز از صرافی ها را نشان داده اند. در واقع، تعداد آدرس ‌های فعال از اواسط آگوست به شدت کاهش یافته با این حال، در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش داشته است. افزایش آدرس ‌های فعال روزانه در 24 ساعت گذشته، همراه با کاهش فشار فروش، نشانه خوبی برای خریداران بازار است.

نتایج اخیر نمودار همچنین احتمالا نشان دهنده اشتیاق سرمایه گذاران به خرید و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو به خصوص پس از انتشار خبرهای خوب در مورد Shiba Eternity است. به گفته کارشناسان توسعه این بازی، شیبا اینو را به سمت سطح مقاومت کلیدی هدایت کرده است.

معرفی بازی Shiba Eternity

در 2 آگوست سال جاری، تیم Shiba Inu جزئیات مهمی را در مورد این بازی ارائه کرده است. Shiba Eternity یک بازی کلکسیون کارتی (CCG) است که با همکاری شرکت توسعه گیمینگ جهانی PlaySide Studios در حال ساخت است. این بازی از سپتامبر در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار خواهد گرفت.

توسعه ‌دهنده اصلی شیبا اینو در سال 2021 از نسخه آزمایشی این بازی رونمایی و اعلام کرد که پروژه بتای Shiba Eternity برای آزمایش کاربران ویتنامی در دسترس است. پس از ویتنام، Shiba Eternity در دسترس کاربران اندونزیایی قرار گرفت.