تجزیه و تحلیل آینده Terra به عنوان بدترین ارز هفته در بین 10 ارز دیجیتال برتر 

تجزیه و تحلیل آینده Terra به عنوان بدترین ارز هفته در بین 10 ارز دیجیتال برتر 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

درست زمانی که معامله گران صعودی فکر می کردند که اوضاع بدتر از این نخواهد شد، مارکت ثابت کرد که اوضاع وخیم تر از این هم می تواند باشد. در آغاز هفته، بیت کوین در نهایت از سطح 40 هزار دلار سقوط کرد و در زمان انتشار با قیمت 38949.41 دلار معامله شد. آلت کوین ها نیز بدنبال بیت کوین کاهش یافته اند، برای مثال اتریوم به زیر 3 هزار دلار کاهش یافت و تعداد زیادی از کوین ها و توکن های دیگر نیز بدنبال آن کاهش یافته اند.
در میان 10 ارز دیجیتال برتر، ترا، کوین پرفروش سابق بیشترین ضرر هفتگی را در ارزش خود ثبت کرد. در زمان نگارش، ترا (لونا)، نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، پس از افت 6.42 درصدی در یک روز و با کاهش 13.63 درصدی در یک هفته، با 76.49 دلار معامله شد. در اینجا مشاهده ویدیوی آموزشی شبکه ترا توصیه می شود.

بدین ترتیب لونا تقریباً 36 درصد از 6 آوریل، از زمان117 دلاری خود کاهش یافته است. بررسی شاخص نوسان نسبی تریدینگ ویو نشان داد که نوسانات زیر 50 می باشد که نشان دهنده نوسانات نزولی است و سیگنال فروش را نشان می ‌دهد.

کاهش قیمت لونا با وجود اقدامات مثبت اخیر در جهت افزایش قیمت

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کرد این است که کاهش قیمت لونا علیرغم اقدامات اخیر گارد بنیاد لونا برای جمع آوری بیت کوین بیشتر و 100 میلیون دلار در آوالانچ به منظور پشتیبانی از استیبل کوین TerraUSD می باشد. در زمان انتشار، ذخایر مذکور حدود 2.38 میلیارد دلار و در یک قدمی سهام تسلا، شرکت خودروهای الکتریکی ایلان ماسک بوده که ارزش آن در روزهای گذشته 3.1 درصد کاهش یافته است.

نشانه دیگری که باید در نظر داشت، TVL لونا یا ارزش کل لاک شده لوناست که براساس داده های Defi Llama، از اوایل آوریل روند نزولی داشته است. از آنجایی که ارزش کل لاک شده به زیر قیمت روانی 30 میلیارد دلار سقوط کرد، احساسات سرمایه گذاران تحت تأثیر منفی قرار گرفت. علاوه بر این، ارزش کل لاک شده در 24 ساعت گذشته به زیر سطح 26 میلیارد دلار کاهش یافته است و 2.81 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

معامله گران و توسعه دهندگان منابع خود را به دلایل مختلف در یک پروژه سرمایه گذاری می کنند. به همین دلیل، برخی از شتاب های نزولی ممکن است معامله گران را فراری دهد در حالی که توسعه دهندگان آرامش خود را حفظ کرده و به کار خود ادامه می دهند.

در مورد آخرین کاهش قیمت لونا، فعالیت های توسعه نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته و آخرین بار در اواخر مارس به سطوح کمتری رسیده است. براساس داده های سنتیمنت، سرمایه گذارانی که لونا را زیر نظر دارند، مطمئناً به عملکرد ذخایر بنیاد گارد لونا در روزهای آینده و هرگونه خرید جدیدی که در حال انجام است توجه خواهند نمود.