تخلیه AVAX ادامه دارد

تخلیه AVAX ادامه دارد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

AVAX، ارز بومی بلاک چین Avalanche ، در زمان نوشتن این مقاله در تاریخ 26 آگوست در پایین‌ترین حد خود در سال 2023 معامله می‌شود. این توکن با قیمت 10 دلار معامله می‌شود، 55 درصد نسبت به بالاترین سطح سال 2023 و تقریباً 25 درصد به تنهایی در آگوست 2023. با این سرعت. AVAX نه تنها پایین ترین سطح اواسط ژوئن 2023 را شکسته است، بلکه می تواند به زیر سطح حمایت بحرانی ژوئن 2021 نیز برسد.

آواکس در حال غرق شدن است:

نگاهی به ترتیب روزانه کندل ها در ماه اوت نشان می دهد که فروشندگان علیرغم خوش بینی عمومی در بین حامیان، تزلزل ناپذیر و محکم بوده اند. واضح است که شتاب فروش قوی بوده است. میله‌های AVAX در امتداد BB پایین بسته شده‌اند، به این معنی که فعالیت فروشندگان افزایش یافته است. در عین حال، واگرایی BB میانی از BB بالا و پایین نشان می دهد که قیمت های AVAX نوسان داشته است. به ویژه در نیمه دوم آگوست که AVAX بیش از 20٪ از ارزش خود را کاهش داده است. با مقایسه فعالیت های فعلی با فعالیت های اوایل تا اواسط ژوئیه 2023، مشهود است که حجم معاملات به سرعت کاهش یافته است. با توجه به کاهش اخیر ارزش گذاری، این افت ممکن است به دلهره عمومی اشاره کند. به طور معمول، حجم معاملات نشانگر بهره است و در زمان افزایش قیمت ها، مانند اوایل ژوئیه، حجم معاملات آواکس به صورت پشت سر هم افزایش یافت. هرچه حجم معاملات بیشتر باشد، نقدینگی توکن بیشتر می شود زیرا معامله گران درگیر و مطمئن تر از چشم انداز پروژه هستند.

Avalanche Vista و مشارکت های جدید:

AVAX با وجود شراکت بنیاد Avalanche با Legitimate Technology، یک شرکت web3، چند روز پس از راه‌اندازی برنامه "Avalanche Vista" از سوی بنیاد همچنان تحت فشار است. هدف این بنیاد خرید دارایی های واقعی (RWA) تا سقف 50 میلیون دلار است که در Avalanche ساخته شده است. به دنبال آن، Legitimate با Puma و Roc Nation متحد شد تا دنیای مد و موسیقی را به صورت زنجیره ای متحول کند.