تعلیق سپرده گذاری و برداشت مستقیم بایننس در برزیل

تعلیق سپرده گذاری و برداشت مستقیم بایننس در برزیل
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس روز دوشنبه 20 ژوئن و در آغاز هفته اعلام کرد که برداشت های مستقیم و سپرده گذاری در برزیل را به حالت تعلیق درآورده است. صرافی بایننس با صدور بیانیه ای اظهار داشت که این اقدام بدلیل تغییر شریک پرداخت در برزیل بوده و بزودی اقدامات قانونی در این خصوص را انجام خواهد شد. شریک جدید اظهار داشته که سیاست KYC بایننس با اطلاعات مورد نیاز بانک مرکزی برزیل سازگار نیست.

بایننس با ارائه جزئیات بیشتر اظهار داشت که به دلیل تغییر در ارائه ‌دهنده پرداخت‌ های ثانویه، سپرده‌ های مستقیم و برداشت ‌های واقعی را در برزیل متوقف کرده است. بایننس افزود که در حال انجام تغییرات لازم برای رفع این مشکل در آینده برای ادامه ارائه این خدمات به مشتریان خود در برزیل است. بایننس در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کاربران تحت تأثیر این تغییرات قرار نگیرند و ارزش سرمایه آنها کاهش پیدا نکند.

بزرگترین صرافی ایالات متحده، بایننس اظهار داشت که برزیل بازار بکری برای این صرافی است و با وجود چالش های ایجاد شده به سرمایه گذاری و گسترش خدمات در این کشور ادامه خواهد داد.

واکنش Capitual، بانک سرمایه برزیل به اقدامات بایننس

Capitual، اولین بانک دیجیتال چند ارزی است که استفاده از ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران تسهیل می کند، همچنین، بانکی ست که خدمات پرداخت را برای بایننس و سایر صرافی ‌ها در کشور برزیل ارائه می ‌کند.

براساس اظهارات کاپیتال، وضعیت اخیر مربوط به الزامات جدیدی است که بانک مرکزی برزیل از شرکت‌ کنندگان پلتفرم پرداخت Pix خود درخواست کرده است. به گفته کپیتال، بانک پلتفرم فن آوری خود را برای انطباق با این تغییرات به روز کرده و از شرکای خود خواسته تا پلتفرم های خود را با تغییرات جدید تطبیق دهند.

کاپیتال اظهار داشت که صرافی های شریک از جمله Kucoin و Huobi سیستم های خود را با تغییراتی که در پلتفرم پرداخت Capital رخ داده است وفق داده و خدمات ارائه شده به کاربران آنها در تراکنش های واقعی به طور منظم انجام می گیرد. به گفته کاپیتال، تنها بایننس نتوانسته است پلتفرم فن آوری خود را برای مطابقت با الزامات جدید درخواست شده توسط بانک مرکزی برزیل تطبیق دهد.

براساس اظهارات این بانک الزامات جدید ارائه شده را نمی توان نادیده گرفت، زیرا این الزامات برای عملکرد بانک و شرکای تجاری آن تاثیر بسزایی خواهند داشت.

همکاری بایننس با شرکت پرداخت محلی

شریک پرداخت جدید بایننس به زودی معرفی خواهد شد و صرافی بایننس اخیرا از آن به عنوان «ارائه‌ دهنده پرداخت محلی با تجربه گسترده» یاد کرده است. در همین حال، بایننس کاربران خود را به روش های جایگزین برداشت و سپرده هدایت کرده است.

همچنین صرافی بایننس اخیرا مجبور شده برداشت بیت کوین را در سطح جهانی به دلیل مشکلات مربوط به کیف پول سخت افزاری در یکپارچه سازی متوقف نماید که باعث ایجاد شایعاتی در خصوص نقدینگی بایننس همزمان با مارکت نزولی شده است.
 

تگ ها