تغییر ماینینگ در ایالات متحده برای سازگاری بیشتر با محیط زیست

تغییر ماینینگ در ایالات متحده برای سازگاری بیشتر با محیط زیست
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ماینینگ ارز دیجیتال در پنسیلوانیا، Stronghold Digital Mining (SDIG)، در حال تبدیل زباله ‌های نیروگاه ‌های قدیمی به انرژی برای تامین انرژی صدها دکل ماینینگ بیت ‌کوین می باشد. این شرکت در تلاش برای سازگاری بیشتر با محیط ‌زیست زباله ‌های زغال‌ سنگ را جمع ‌آوری و با مواد زائد باقی ‌مانده از فرآیند استخراج زغال‌ سنگ، با کنترل انتشار گازهای گلخانه‌ای در تأسیسات تولید انرژی آنرا به انرژی پاک تبدیل می‌کند تا ماینرهای بیت ‌کوین را تامین کند.
زباله های زغال سنگ می توانند باعث ایجاد یک سری مشکلات زیست محیطی مانند آلودگی آب و هوا و زهکشی معدن اسیدی شوند، آب اسیدی حاصل از عملیات استخراج زغال سنگ. جمع‌ آوری این زباله ‌ها و دفع ایمن آن‌ ها در حین تولید انرژی برای ماینینگ ارزهای دیجیتال، راه مؤثری برای مقابله با این مشکل می باشد.
ایالت پنسیلوانیا سومین تولیدکننده بزرگ زغال سنگ در ایالات متحده است، برآوردها میزان هدر رفت زغال سنگ را 881 پوند به ازای هر 2200 پوند استخراج شده یا 400 کیلوگرم در تن عنوان می کنند. براساس تخمین Stronghold، پنسیلوانیا به تنهایی دارای بیش از 220 میلیون تن ضایعات مضر می باشد.

بررسی طرح های ارائه شده برای مقابله با خطرات زیست محیطی

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اثبات کار PoW اخیراً به دلیل اتکا به فرآیند های انرژی بر برای استخراج و ارائه اعتبار برای شبکه، توجه رگولاتورها را به خود جلب کرده اند.
در اوایل ماه مارس 2022، پیشنهاد ایالت نیویورک برای تعلیق استخراج ارزهای اثبات کار که از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کند، با استناد به اثرات منفی زیست‌ محیطی این فرآیند ارائه شد که این پیشنهاد در 23 مارس توسط مجمع ایالتی نیویورک مورد بررسی قرار گرفت که در صورت تصویب، ممکن است استخراج ارزهای اثبات کار (PoW) در نیویورک تا 3 سال به حالت تعلیق درآید.
همچنین همزمان با آن در اوایل این ماه، شرکت حفاری نفت ConocoPhillips برنامه ‌ای را در جهت سازگاری با محیط ‌زیست در داکوتای شمالی آغاز کرده است که در آن به جای سوزاندن محصول جانبی گاز طبیعی حاصل از فعالیت‌ های خود را به ماینرهای بیت‌ کوین می ‌فروشد.
آگوست گذشته، Argo Blockchain، یک شرکت ماینینگ ارزهای دیجیتال مستقر در بریتانیا، اعلام کرد که فعالیت ‌هایش در مورد انتشار گازهای گلخانه ‌ای در جهت مساعد محیط زیستی بوده است، از این رو تاسیسات ماینینگ 200 مگاواتی آن در تگزاس نیز قرار است با انرژی های تجدیدپذیر بزودی شروع به کار کنند.
 

تگ ها