تغییر نحوه تعامل گیمینگ با Effort Economy

تغییر نحوه تعامل گیمینگ با Effort Economy
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

در اقتصاد سنتی، مردم به عنوان مصرف کننده عمل می کنند. آنها از زمان و پول خود برای دسترسی به کالاها، بازی ها و سایر امکانات رفاهی برای سرگرمی یا برآوردن خواسته های خود استفاده می کنند. این تنها مدل از زمان شروع اقتصاد پایه بوده است. اکنون، یک پروژه نوآورانه جدید به دنبال تغییر روش مصرف است. Effort Economy در حال ساخت دسته جدیدی از برنامه ها به نام E2E – Effort2Earn هست. اکوسیستم آن با استفاده از طیف وسیعی از NFT ها، توکن ها و ارز دیجیتال بومی، $EFFORT، کار می کند. این برنامه کاربران را با طیف وسیعی از برنامه های کاربردی جدید آشنا می کند که چندین حوزه مانند گیمینگ، امور مالی، NFT و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا با مکانیسم های درآمد خلاقانه تلاش کنند. Play2earn، که در آن گیمرها می توانند در حین بازی درآمد کسب کنند، تنها یکی از بسیاری از برنامه های Effort2Earn است.این صنعت در حال حاضر بیش از 130000 کاربر دارد و تخمین زده می‌شود که امسال با وجود شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال به بیش از یک میلیون کاربر برسد.

Effort Economy چیست؟

Effort Economy یک پروژه مالی نوآورانه ‌گیمینگ هست که از برنامه‌هایی تشکیل شده است که تلاش بازیکن را با دارایی‌های دیجیتالی مانند $EFFORT یا NFTs ارزش گذاری می کند. هدف این پروژه آوردن میلیون ها نفر بهweb3 از طریق طیف وسیعی از فرصت های درآمدی است که از طریق برنامه های Effort2Earn در دسترس است. تیم توسعه قصد دارد این برنامه را در آسیای جنوب شرقی، بخش هایی از اروپا و آمریکا گسترش دهد. این پروژه با استفاده از پروتکل الروند EGLD اجرا می شود که بر پذیرش انبوه رمزارزها تمرکز دارد. در این پروژه کارمزدها بسیار کم هستند یعنی اکثر تراکنش ها کمتر از 0.75 دلار هزینه دارند. این باعث می‌شود که Effort Economy برای کاربران جدیدی که نمی‌خواهند صدها دلار برای تراکنش‌ها خرج کنند، در دسترس باشد.
در آینده، Effort Economy قصد دارد طیف وسیعی از راه‌حل‌های DeFi را ارائه دهد که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های EFFORT خود را به اشتراک بگذارند، NFTها را نگه دارند و آنها را در Effort Gateway معامله کنند، مارکت NFT که برای حل بزرگترین مشکلات کاربران ازElrond استفاده می کند.

Effort2Earn چیست؟

Effort2Earn برای افرادی طراحی شده که می خواهند از بازی کسب درآمد کنند. در سیستم فعلی web2، کاربران مقدار زیادی از زمان خود را صرف بازی برای سرگرمی می کنند و در بازی ریوارد می گیرند، ریواردها مزایای کمی در زندگی خارج از گیمینگ دارند. به طور سنتی، پلتفرم‌ها از مخاطبان خود به عنوان واسطه کسب درآمد استفاده و سود می‌کنند. ساختار فعلی فراتر از گیمینگ هست. از طریق طیف وسیعی از برنامه‌های Effort2Earn، پروژه‌ها، تیم‌ها و توسعه‌دهندگان می‌توانند UX یا تجربه کاربری را افزایش دهند. در این فرآیند، یک انتقال از web2 به web3 انجام می دهند تا برنامه web3  را توسعه دهند. آنچه این پروژه را منحصر به فرد می کند، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است که قبلاً در دسترس بوده است. اکثر پروژه ها در حال حاضر بر روی یک بازی یا برنامه متمرکز هستند. این پروژه در حال حاضر با اولین برنامه خود، Bengga، که بیش از 130000 بار دانلود دارد، به چندین نقطه عطف رسیده است. با در دسترس قرار گرفتن برنامه های بیشتر در Effort2Earn، فرصت های بیشتری برای کاربران برای کسب درآمد از بازی های مورد علاقه خود ایجاد می شود وهر چه بازی محبوب تر باشد، پتانسیل درآمدزایی آن ها بیشتر خواهد شد.
 

تگ ها