توسعه پروتکل وام غیرمتمرکز بومی CardanoباADALend و Robatz Network 

توسعه پروتکل وام غیرمتمرکز بومی CardanoباADALend و Robatz Network 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ADALend و Robatz Network قرارداد توسعه پروتکل وام غیرمتمرکز decentralized lending protocol را امضا می کنند. Robatz Network و ADALend نقطه عطفی برای توسعه پروتکل وامlending protocol هستند و هر دو شرکت اجازه دارند تا برای توسعه بیشتر پروتکل با یکدیگر همکاری کنند، که در نهایت باعث افزایش کاربرد پلتفرم برای کاربران می شود.

ADALendیک پروتکل وام دهی مقیاس پذیر، قابل اعتماد و غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. این مشارکت به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تحقیقات بیشتری را برای تجزیه و تحلیل محیط پروتکل، از جمله لیکوییدتیliquidity، سوآپ، UI و UX انجام دهند.

شبکه Robatz همچنین در طراحی و استقرار این پلتفرم در اول آوریل2022 مشارکت کرده که این پلتفرم بزودی توسعه داده خواهد شد. شبکه Robatz قصد دارد تجربه کاربری را در پلتفرم ADALendرا بهبود بخشد و به کاربران امکان انجام معاملات وام خودگردان self-governed lending با سهولت بیشتر را بدهد.

شبکه Robatz Network

Robatz Network یک شرکت توسعه نرم افزار است . این شرکت در توسعه back-end، front-end و موبایل  تخصص دارد و Ruby، React و Flutter به عنوان فناوری‌های اساسی عمل می‌کند. در سال 2020، این شرکت شروع به گسترش تخصص خود در سیستم های غیرمتمرکز مانند الگوریتم های گروهی، محاسبات لبه و بلاک چین، ارائه خدمات تحقیقاتی و توسعه راه حل ها کرد.

این رویکرد به شرکت کمک کرد تا شهرت خود را به عنوان یک پیشگام که حتی پیچیده ترین چالش ها را با اطمینان انجام میدهد را کسب کند.

آینده Decentralized Lending

وام دادن یکی از اجزای حیاتی اکوسیستم ارزهای دیجیتال است، زیرا یکی از راه‌هایی است که سرمایه‌گذاران می توانند از دارایی‌های خود سود ببرند. ADALend یک پروتکل وام دهی غیرمتمرکز است که هدف آن ارائه اعتبار مقرون به صرفه برای میلیاردها نفر در سراسر جهان است همچنین این سیستم به توسعه بیشتر پروتکل وام دهی غیرمتمرکز کمک می کند.

یکی از معایب این پروتکل کارمزدهای بالا و شیوه های بازاریابی تهاجمی است اما ماهیت غیرمتمرکز پلتفرم های وام دهی به کاربران اجازه می دهد تا در یک محیط خودگردان فعالیت کنند، که مزایای قابل توجهی را هم برای وام دهندگان و هم برای وام گیرندگان فراهم می کند و آنها را قادر می سازد خارج از سیستم بانکداری سنتی فعالیت کنند. بازار وام دهی در حال حاضر میلیاردها دلار ارزش دارد و این توانایی را دارد که با داشتن پلتفرم مناسب به پیشرفت قابل توجهی برسد.
 

تگ ها