توقف خدمات صرافی پیشرو اروپای شرقی، Exmoدر روسیه، بلاروس و قزاقستان

توقف خدمات صرافی پیشرو اروپای شرقی، Exmoدر روسیه، بلاروس و قزاقستان
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Exmo، صرافی ارز دیجیتال مستقر در بریتانیا با خدمات گسترده در اروپای شرقی، در حال خروج از روسیه، بلاروس و قزاقستان می باشد. براساس اظهارات پلتفرم تجاریExmo.com، این اقدام در راستای اهداف این شرکت برای حفظ اعتبار جهانی و گسترش خدمات خود مطابق با قوانین اتحادیه اروپا در راستای تحریم های جهانی علیه روسیه می باشد. این بیزینس به همراه دامنه Exmo.me و نام تجاری به یک فروشنده روسی فروخته شده است.

صرافی بزرگ اروپای شرقی، Exmo در روز دوشنبه، 25 آوريل اعلام کرد که تمام سهام دارایی دیجیتال خود را در روسیه و بلاروس می فروشد. براساس توضیحات ارائه شده توسط این شرکت این تصمیم سخت برای جلوگیری از به خطر انداختن برنامه های توسعه جهانی خود با کار در این کشورها می باشد. بلاروس و روسیه به دلیل حمله روسیه به اوکراین هدف تحریم های غرب و ایالات متحده قرار گرفته اند.

روند تغییرات Exmo پس از واگذاری به شرکت نرم افزاری روسی

Exmo همچنین اعلام کرد که مدیر ارشد مستقر در روسیه، ادوارد بارک، شرکت را ترک کرده و سهام خود را به Serhii Zhdanovروسی منتقل کرده است، همچنین مشتریان قزاقستانی نیز در جریان تغییرات قرار گرفته اند و اکنون تیم جدیدی در قزاقستان مستقر می باشد.

همزمان با تحریم های غرب قرارداد کاربر Exmo.com تغییر کرد و ساکنان روسیه، بلاروس و قزاقستان امکان استفاده از آن را نداشته اند که با تغییرات اخیر این مشکل برای کاربران روسیه و بلاروس وجود نخواهد داشت. صرافی همچنین به معامله گران یادآوری کرد که جفت روبل روسیه در پلتفرم Exmo.com از 15 آوریل 2022 غیرفعال شده است.

طبق وب سایت خود، Exmo در حال حاضر دفاتری در بریتانیا، اوکراین، لهستان، لیتوانی، ایالات متحده و قبرس با بیش از 200 کارمند دارد و ادامه روند رشد خود را با این اقدام مثبت، قابل دوام و پایدار ارزیابی می کند.

Exmo تجارت مبادلات دیجیتال روسیه، بلاروس و قزاقستان را به مالک یک شرکت توسعه نرم ‌افزار مستقر در روسیه منتقل کرده است. یکی از نمایندگان Exmo توضیح داد که هیچ چیزی برای مشتریان در سه حوزه قضایی تغییر نخواهد کرد، زیرا پلتفرم جدید حق استفاده از همان برند، نرم افزار و پیشرفت های فنی و همچنین دامنه رسمی Exmo.me را دارد. این تحول به صرافی اجازه می دهد تا با سیستم های پرداخت، بانک ها و مشارکت فعالانه در تنظیم ارزهای دیجیتال در منطقه به طور مؤثرتری کار کند.

همچنین براساس اظهارات این نماینده، Exmo.me برنامه ‌ای برای محدود کردن دسترسی روس ‌ها به ارزهای دیجیتال ندارد و این صرافی به دنبال گسترش فعالیت های خود در روسیه خواهد بود. پس از انتشار اخبار Exmo، بایننس، اعلام کرد که خدمات کاربران روسی را برای تبعیت از آخرین تحریم های اتحادیه اروپا محدود تر خواهد کرد.
 

تگ ها