جابجایی بزرگ نهنگ های ارز شیبا(SHIB)

جابجایی بزرگ نهنگ های ارز شیبا(SHIB)
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جابجایی بزرگ نهنگ های شیبا؛ طبق خبری که به دستمون رسیده، نهنگ های ارز دیجیتال شیبا اینو 32.4 میلیون دلار SHIB رو جابجا کردن! این جابجایی می تونه تاثیر زیادی روی قیمت شیبا بذاره و دارنده های شیبا اینو رو دچار ترس و نگرانی کنه.
توجه داشته باشین که ارز دیجیتال شیبا اینو(Shiba Inu) در هفته های گذشته از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در امان نمونده و تغییرات قیمتی زیادی رو تجربه کرده. پوزیشن های زیادی که روی ارز دیجیتال شیبا باز شده بودن، لیکویید شدن و بیشتر تریدرها ضرر کردن.
در شرایطی که معامله گران و تریدرها هنوز درباره چشم انداز کوتاه مدت ارزهای دیجیتال مطمئن نیستن، یه نهنگ شیبا اینو، جابجایی بزرگی رو انجام داده و 32.4 میلیون دلار ارز دیجیتال شیبا(SHIB) رو به یه کیف پول ناشناس انتقال داده. معلوم نیست که هدف این نهنگ از جابجایی مقدار زیادی شیبا اینو چیه. همین مسئله باعث شده تا بازار ارز دیجیتال شیبا اینو نوسان زیادی داشته باشه و نشه قیمت شیبا رو به صورت دقیق پیش بینی کرد.
به نظر میرسه این انتقال نهنگ با توجه به رنج زدن قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو انجام شده که علاقه سرمایه گذاران شیبا رو به همراه داشته. حجم این انتقال خیلی زیاد هست و بهتره که اون رو تجزیه و تحلیل کنین. چون فروش می تونه در ارز دیجیتال SHIB فشار فروش به وجود بیاره که در نهایت باعث میشه تا قیمت شیبا اینو کاهش پیدا کنه، حتی اگه این کاهش قیمت موقت هم باشه، پوزیشن های معاملاتی زیادی لیکویید میشن.
با این حال، بعضی وقت ها نهنگ های ارز دیجیتال به دلایل مختلفی به غیر از خرید و فروش، دارایی های و رمز ارزهای خودشون رو بین ولت های مختلفی جابجا می کنند. جابجایی ارز دیجیتال شیبا توسط این نهنگ بزرگ هم می تونه دلیلی به غیر از خرید و فروش داشته باشه. ولی همچنان توصیه میشه تا این انتقال رو بررسی کنین.