جوایز 200هزار دلاری ارزهای دیجیتال برای بازی Chipotle 

جوایز 200هزار دلاری ارزهای دیجیتال برای بازی Chipotle 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Chipotle Mexican Grill که اغلب با نامChipotle شناخته می شود، یک بازی دیجیتال جدید را معرفی کرده است، بازیکنان می توانند با بازی در آن 200 هزار دلار پاداش و کوپن ارزهای دیجیتال برای غذاهای خاص با قیمت یک پنی دریافت نمایند.

Chipotle، یک زنجیره آمریکایی از رستوران های فست فود در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان و فرانسه است که متخصص غذاهای مدیترانه ای و مکزیکی از جمله تاکوها و بوریتو به صورت سفارشی و در حضور مشتری است.

براساس Bitcoin.com News در در آوریل 2021، زنجیره فست فود آمریکایی Chipotle به مناسبت روز ملی بوریتو؛ غذای محبوب مکزیکی، بیت کوین رایگان به مشتریان خود اهدا کرده است. این جایزه با عنوان یک بازی ارائه شد که بازدیدکنندگان می‌ توانستند برای برنده شدن جایزه بیت کوین یا بوریتو در آن بازی نمایند.

Chipotle بار دیگر با یک بازی دیجیتال جدید به نام «Buy the Dip» بازگشته است. براساس توضیحات اطلاعیه پلتفرم Chipotle؛ بیش از 500 بازیکن برای 200 هزار دلار بیت کوین، اتریوم، سولانا، آوالانچ و دوج کوین رقابت خواهند کرد.

روند برگزاری بازی «Buy the Dip»

طبق توضیحات، صدها هزار بازیکن از روز دوشنبه 25 جولای تا روز یکشنبه 31 جولای برای شرکت در این بازی فرصت خواهند داشت، افراد می توانند با دریافت بلیط های یک سنتی در این بازی شرکت نمایند. طبق اظهارات مدیر ارشد بازاریابی Chipotle، کریس برانت؛ هدف پلتفرم از توسعه بازی های جدید و جوایز چند هزار دلاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ساخت نسل بعدی هواداران Chipotle در ارتباط با جامعه وب3 و گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال است.

براساس توضیحات پورتال وب chipotle، بازیکنان باید عضو پروژه پاداشChipotle باشند و بصورت آنلاین در آن ثبت نام نمایند. همچنین برندگان ارزهای دیجیتال Chipotle با ارائه یک حساب تأیید شده در کوین بیس می توانند جوایز خود را دریافت کنند.

اخیرا Chipotle با استفاده از شبکه پرداخت Flexa، بیت کوین و برخی از ارزهای دیجیتال را برای محصولات و خدمات غذایی خود پذیرفته است و هم اکنون کاربران اپلیکیشنFlexa  می توانند در 98 دارایی دیجیتال مختلف پرداخت نمایند.

از دوشنبه 25 جولای تا شنبه 30 جولای، Chipotle به برندگان 10 هزار دلار در بیت کوین، 5 هزار دلار در اتریوم، 1.25 هزار دلار در سولانا، 3 هزار دلار در آوالانچ و 3 هزار دلار در دوج کوین جایزه خواهد داد. در روز یکشنبه 31 جولای، روز ملی آووکادو و پایان مهلت بازی؛ برندگان بازی 35 هزار دلار در بیت کوین، 5 هزار دلار در اتریوم، 12.5 هزار دلار در سولانا، 11.25 هزار دلار در آوالانچ و 11.25 هزار دلار در دوج کوین دریافت خواهند کرد.
 

تگ ها