حجم معاملات کریپتو به بالاترین سطح 8 ماهه رسید!

حجم معاملات کریپتو به بالاترین سطح 8 ماهه رسید!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی هایی که انجام شده است، حجم معاملات کریپتو به بالاترین سطح 8 ماهه خود رسیده است. توجه داشته باشید که افزایش قیمت بیت کوین به 35 هزار دلار در 24 و 25 اکتبر، بازار رمز ارزها را غافلگیر کرده است، چون نشان می دهد که چه چیزی می تواند شروع کننده یک احساس صعودی جدید باشد. حجم معاملات برای بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا به بالاترین سطح خودش از ماه مارس رسیده است و نشان می دهد که علاقه به ارز دیجیتال بیت کوین دوباره در حال افزایش است و قدرت خریداران بیشتر شده است.
کل بازار ارزهای دیجیتال در طی هفته های گذشته شاهد ورود سرمایه های زیادی بود که باعث افزایش ارزش بازار شد. داده های به دست آمده از سایت کوین گکو(CoinGecko) نشان می دهد کل کل ارزش بازار از 1.184 تریلیون دلار در روز یکشنبه 22 اکتبر به 1.312 تریلیون دلار در روز چهارشنبه 25 اکتبر افزایش پیدا کرد. همچنین بیشتر این جریان به بیت کوین وارد شد که شاهد افزایش سهم آن از بازار رمز ارزها از 49.58 درصد به 51.47 درصد بود.
افزایش قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها، حجم معاملات روزانه بیت کوین در صرافی های ارز دیجیتال را به بالاترین سطح خود از ماه مارس رسانده است. بر اساس داده های سایت The Block میانگین متحرک 7 روزه برای حجم مبادلات نقدی در چندین صرافی به ترتیب به 24.12 میلیارد دلار در روز پنجشنبه و23.98 میلیارد دلار در روز جمعه رسید. در مقایسه حجم معاملات بیت کوین در صرافی ها در اولین روز ماه به 11.02 میلیارد دلار رسید.
توجه داشته باشید که معیار مشابهی از IntoTheBlock نشان می دهد که تراکنش های ارز دیجیتال بیت کوین به 1.4 میلیون بیت کوین رسیده است، چون خریداران یا سرمایه گذاران بزرگ به دنبال افزایش قیمت بیت کوین به 35 هزار دلار بودند.
 

تگ ها