حرکت جدید بورس نیویورک برای ایجادصرافی NFT

حرکت جدید بورس نیویورک برای ایجادصرافی NFT
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) این هفته با ثبت علامت تجاری جالب و منحصر به فردی که نشان می دهد قصد ایجاد صرافی برای بازار NFT خود را دارد، افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.

یک پتنت(حق ثبت اختراع) از NYSE در هفته گذشته در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت شده است که نشان می‌دهد این صرافی اولین حرکت متاورسی خود را انجام داده است. 
طبق گزارش USPTO، بورس نیویورک در حال ثبتِ نام "NYSE" برای استفاده در حوزه هایی مانند نرم افزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، توکن های غیرقابل تعویض یا NFT ها و مارکت آنلاین می باشد. این صرافی می‌تواند به دنبال ارائه «کالاهای مجازی قابل دانلود» باشد و یا می‌تواند به دنبال ایجاد «احراز هویت داده‌ها در میدان NFT با استفاده از فناوری بلاک چین» باشد.
بورس نیویورک بزرگترین بورس اوراق بهادار جهان از نظر ارزش مارکت است، با حجم معاملات متوسط که روزانه صدها میلیارد دلار تخمین زده می شود. برخلاف انتشار NFT در آوریل گذشته، این آخرین تلاش NYSE نشان دهنده سرمایه گذاری بسیار گسترده تر و بزرگتر در قلمرو بلاک چین هست در حالی که جزئیات هنوز مشخص نیست، به نظر می رسد که این صرافی یک بازار NFT تمام عیار خواهد بود.

رقابت OpenSea با NYSE

هم زمان با روی کار امدن NYSE، رقابت از سوی پیشرو مارکت OpenSea به طور فزاینده ای شدید شده است. این برند تجاری همچنین شامل API ها و خدمات تجارت ارزهای دیجیتال نیز خواهد شد. با حداقل مقررات ایالات متحده که تا به امروز اجرا شده است، این قلمرو به راحتی می تواند به عنوان یک منطقه خاکستری برای معامله (ایده آل) توصیف شود. بورس نیویورک هم اکنون از API های بلاک چین در ردیابی سهام، یا پذیرش NFT در سطح بسیار اساسی استفاده می کند.

تگ ها