حرکت کاردانو به سمت سطح 1 دلاری

حرکت کاردانو به سمت سطح 1 دلاری
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

علیرغم اینکه ارزش کاردانو (ADA) در حال کاهش است، تعداد و حجم معاملات عمده ADA افزایش قابل توجهی داشته است. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر برجسته تجارت ارزهای دیجیتال، تا 13 مارس، تقریباً 135000 آدرس قبلاً 5 میلیارد ADA را با هزینه 0.80 دلار خریداری کرده اند.

به گفته مارتینز، کاردانو باید در اسرع وقت این مانع عرضه را با قیمت 0.80 دلار پس بگیرد تا بتواند به مرز 1 دلار بازگردد. در غیاب چنین حرکتی، براساس پیش بینی تحلیلگر با فروش این ارز دیجیتال توسط سرمایه گذاران، قیمت ADA را به زیر 0.50 دلار خواهد رسید. کاردانو باید این مانع عرضه را به‌ عنوان پشتیبان به سرعت پس بگیرد تا شانس بازگشت به 1 دلار را داشته باشد.

ADA در یک کانال موازی رو به کاهش از سپتامبر 2021

بر اساس گفته های مارتینز، کاردانو از اوایل سپتامبر 2021 در یک کانال موازی رو به کاهش به دام افتاده است، چیزی که فینبولد قبلاً بر آن تاکید کرده بود. این دارایی دیجیتال در زمان نگارش هفتمین کندل قرمز ماهانه متوالی خود را ایجاد کرده است.

اکنون که ADA به خط روند پایین کانال نزدیک شده است، TD Sequential سیگنال خرید را در نمودار 3 روزه ارائه داده که براساس آن افزایش فشار خرید می تواند کاردانوADA را به 0.87 دلار یا حتی 1 دلار برساند.

بیش از 99 درصد از کل حجم بیت کوین از تراکنش های بیش از 100 هزار دلاری حاصل می شود که توسط مؤسسات تأمین می شود. انجمن ارزهای دیجیتال تاریخ 78 درصدی قیمت اتریوم را برای 31 مارس 2022 تعیین کرده است.

همچنین با ادامه رشد اکوسیستم کاردانو ADA، اکنون بیش از 500 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند. در حالی که قیمت کاردانو در حال کاهش است، افزایش قابل توجهی در مقدار و حجم معاملات عمده کاردانوADA وجود دارد.

تنها در 9 مارس، حدود 43 میلیارد دلار کاردانو ADA معامله شد، که بینشی را در مورد چگونگی سرمایه گذاری و موقعیت نهنگ ها و موسسات ارائه داده است.همچنین اکوسیستم کاردانو همچنان به رشد خود ادامه داده و در حال حاضر بیش از 500 پروژه در کاردانو ADA از جمله مجموعه‌ های توکن ‌های غیرقابل تعویض (NFT)، وام ‌دهی DeFi و کیف پول‌ های جدید از 11 مارس ساخته شده است.

در حال حاضر، بزرگترین دارایی اثبات سهام(PoS)، کاردانو با قیمت 0.81 دلار درست بالاتر از سطح عرضه حیاتی معامله می شود که 1.99٪ در 24 ساعت گذشته و 0.51٪ در هفته قبل کاهش یافته است.
 

تگ ها