حمایت صرافی جمینی Gemini از باشگاه فوتبال محلی Peter McCormack تا پایان لیگ برتر

حمایت صرافی جمینی Gemini از باشگاه فوتبال محلی Peter McCormack تا پایان لیگ برتر
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیتر مک کورمک Peter McCormack تصمیم گرفت یک مدل مالی جدید برای اداره تیم فوتبال خود بر اساس استاندارد بیت کوین معرفی کند با امید به اینکه این امر به نفع اقتصاد محلی و رشد بیشتر فوتبال پایه باشد.

صرافی کریپتو جمینیGemini اخیراً یک قرارداد حمایت مالی بزرگ با باشگاه رئال بدفورد بسته و به لیست رو به رشد شرکای صنعتی آن پیوسته است. طبق قرارداد با حمایت آنها از این تیم فوتبال کوچک، این باشگاه موظف است به لیگ برتر صعود کند.

دسامبر گذشته، پیتر مک کورمک، تیم فوتبال محلی را در شهر خود خریداری و در حال توسعه یک استراتژی برای گنجاندن بیت کوین در تمام جنبه های تجاری باشگاه برای حمایت های تجاری و مالی، تا توسعه یک برنامه آموزشی برای اعضا, طرفداران و جامعه است.

صرافی ارز دیجیتال Gemini مستقر در نیویورک پس از صحبت با تمام تیم های بزرگ اروپایی تصمیم گرفت از باشگاه کوچک بدفورد حمایت کند. به گفته مک کورمک، رئیس جدید باشگاه، موفقیت تجاری رئال بدفورد و جذب مخاطبان ملی و بین المللی باعث افزایش این نوع سرمایه گذاری ها و رساندن باشگاههای کوچک فوتبال به لیگ برتر و فراتر از آن تقویت اقتصاد محلی می شود.

طرح لوگوی Geminiروی پیراهن باشگاه

طبق قرارداد، لوگوی جمینیGemini روی پیراهن باشگاهدر سال 2022/23 نقش خواهد بست. مک کورمک این باشگاه را با عنوان بدفورد FC خریداری کرد و در پایان فصل 2021/22 تصمیم گرفت نام تیم را به رئال بدفورد تغییر دهد.

علاوه بر جمینی، لیست شرکای باشگاه همچنان در حال رشد است و مک کورمک همچنان در حال جمع آوری برخی از سرمایه داران اصلی صنعت ارز دیجیتال است. شرکت هایی مانند Compass Mining، Casa، Hut 8، Luxor، Fortris و BlockFi به عنوان شرکای رسمی باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

ایجاد پایگاه هواداران

از زمانی که مک کورمک رئیس شد، باشگاه 500.000 پوند از حمایت های مالی دریافت شده را قفل کرد و 250.000 پوند دیگر نیز در جریان قفل قرار داده. اما تنها شرکت‌های بزرگ نیستند که رئال بدفورد را حمایت خواهند کرد، زیرا طرفداران این تیم در بین علاقه‌مندان به بیت کوین همچنان در حال رشد است.

در حالی که باشگاه‌های محلی معمولاً به درآمد تجاری محلی خود وابسته هستند اما با توجه به علاقه رسانه های ملی و بین المللی، رئال بدفورد در حال حاضر بیش از 10000 دنبال کننده در رسانه های اجتماعی و بیش از 40 باشگاه  حامی بین المللی ثبت شده دارد.

این باشگاه همه بازی‌ها را برای دو فصل آینده رایگان می‌کند و سوآپ ارزان‌تری را برای هواداران محلی ارائه می‌کند. علاوه بر این، رئال بدفورد در حال توسعه زیرساخت های خود از جمله ایجاد تیم های زنان، ذخیره و جوانان میباشد.

 تیم فوتبال بدفورد بر اساس استاندارد بیت کوین فعالیت می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، صندوق های سرمایه گذاری بلندمدت Real Bedford در بیت کوین نگهداری می شوند. طبق گزارش درآمد شرکت هلدینگ Real Bedford FC، از دسامبر 2021، خزانه بیت کوین باشگاه دارای 1.329786 BTC است.

تگ ها