خریداری طلا با تم شیبا اینو در ارزهای دیجیتال

خریداری طلا با تم شیبا اینو در ارزهای دیجیتال
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

APMEX، یکی از بزرگترین فروشندگان طلای آنلاین، در حال حاضر یک حلقه طلا با مضمون شیبا اینو را برای فروش عرضه کرده که کمی بالاتر از قیمت لحظه ای طلا به فروش می رسد. این محصول با هدف افزودن طلا به پرتفوی دارندگان ارزهای دیجیتال ایجاد شده است.

بر اساس فهرستی که در وب سایت APMEX لیست شده است، محصولات ارائه شده حاوی 1 اونس طلای مرغوب 0.999 هستند که با نام شیبا اینو عرضه خواهند شد. در پشت کوین، ارزش آن به طلا به همراه آرم 1 SHIBA INU COIN و کلمه «BITPAY» با اشاره به پردازشگر پرداخت این ارز دیجیتال نمایان است.

این کوین دارای ویژگی های ظاهری شیبا اینو می باشد و مشخص نیست که APMEX چه زمانی طلای الهام گرفته ازشیبا اینو را فهرست کرده است، همچنین این خرده فروش تاکنون محصولات مشابهی را با الهام از سایر پروژه های ارزهای دیجیتال به فروش رسانده است. کوین های با نماد بیت کوین، اتریوم و ارز دیجیتال رقیب شیبا اینو، دوج کوین، همگی در APMEX در دسترس می باشند.

پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال در APMEX

این خرده فروش فلزات گرانبها در اواخر سال 2017 در زمانی که سایر فروشندگان فلزات گرانبها به سمت پرداخت های ارز دیجیتال از جمله شارپس پیکسل مستقر در بریتانیا حرکت کردند، شروع به پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال از طریق بیت پی کرده است، APMEX اکنون پرداخت های ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دوج کوین و همچنین چندین استیبل کوین را می پذیرد.

طلای ارائه شده شیبا اینو APMEX در حال حاضر بین 2046 تا 2131 دلار بسته به نحوه پرداخت کاربران برای آن فروخته می شود. بر اساس اطلاعات موجود، 1 اونس طلا در مقایسه با 1940 تا1950 دلار معامله می شود.

AU کد طلا در جدول تناوبی عناصر است و قیمت آن به دلار آمریکا است که معیار رایج برای اندازه گیری ارزش طلا در سراسر جهان است. در حال حاضر، قیمت طلا بالاتر از سطح 1950 تثبیت شده که انتظار روند رشد سریع آن وجود دارد.

توجه جامعه ارز دیجیتال شیبا اینو به فهرست ارائه شده در APMEX

این فهرست ارائه شده توسط APMEX برای اولین بار توسط جامعه شیبا اینو مشاهده و در زمانی ارائه شد که در آن پذیرش این ارز دیجیتال همچنان در حال رشد بوده است. براساس گزارشات ارائه شده، شیبا اینو اخیراً پس از پیشی گرفتن از توکن اف ‌تی ‌ایکس و استیبل کوین USDT در بین بزرگترین نهنگ های شبکه، به عنوان برترین دارنده توکن نهنگ های اتریوم تبدیل شده است.

شیبا اینو هم اکنون با ارزش بازار حدود 13.24 میلیارد دلار، در رتبه 15 بازار قرار داشته و سهم 0.68 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن 417.66 میلیون دلار می باشد. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر 1.38 درصد کاهش یافته است.

در حال حاضر فعال ترین صرافی برای معاملات شیبا اینو، صرافی بایننس با سهم 16.27 درصدی از حجم معاملات روزانه می باشد. اوایل این هفته نیز، پورشه تاوسون، فروشنده پورشه در ایالات متحده، فروش خودروهای جدید و کارکرده خود را با شیبا اینو آغاز کرده است.