خرید بیت کوین توسط کامیون داران کانادایی در پی محدودیتهای کرونایی

خرید بیت کوین توسط کامیون داران کانادایی در پی محدودیتهای کرونایی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

به دنبال پایان دادن کمک های مالی GoFundMeبه کامیون داران، کامیون داران کانادایی معترض به محدودیت هایCOVID-19 شروع به جمع آوری سرمایه با بیت کوین (BTC) کردند.

قبل از تعلیق این طرح، در مجموع بیش از 9 میلیون دلار کمک مالی به کمپین انجام شده بود. با این حال، سایت جمع آوری کمک مالی بیان داشت: این جمع آوری کمک در حال حاضر متوقف شده و در حال بررسی است تا اطمینان حاصل شود که با شرایط خدمات و قوانین و مقررات قابل اجرا مطابقت دارد.

از آن زمان، GoFundMe اعلام کرده است که 9 میلیون دلار باقیمانده را در کمپین کاروان آزادی (نام کمپین کامیون داران) 2022 توزیع نخواهد کرد، زیرا اعضاء شرایط آن را نقض کرده اند همچنین اضافه کرد که همه اعضاء می‌توانند درخواستی برای بازپرداخت کامل تا 19 فوریه 2022 ارسال کنند و باقی مانده وجوه به موسسات خیریه تأسیس شده مورد تأیید توسط GoFundMe ارسال خواهد شد.

ترجیح برای استفاده از بیت کوین

در نتیجه، کامیون داران هیچ راهی برای دسترسی به وجوه نخواهند داشت، که باعث می شود گروهی از کانادایی ها برای جمع آوری پول برای کامیون داران از طریق روش های جایگزین، مانند خرید بیت کوین اقدام کنند. از آنجایی که شبکه بیت کوین غیرمتمرکز است و توسط یک نهاد واحد کنترل نمی شود و می تواند به صورت همتا به همتا بین هر فرستنده و گیرنده ای با آدرس بیت کوین منتقل شود.

تنها چند روز پس از راه اندازی، این کمپین در زمان انتشار، حدود 1 بیت کوین (تقریباً 41500 دلار) جمع آوری کرده است.

نحوه خرج بیت کوین 

تمام بیت کوین جمع آوری شده در کیف پولی نگهداری می شود، که برای خرج کردن وجوه جمع آوری شده  به چندین امضا نیاز هست و از آنجایی که هیچ کس توانایای انتقال بیت کوین را به تنهایی ندارد برای استفاده از آن نیاز به امضاء سایر اعضا می باشد و این گروه اکنون بدنبال مؤثرترین راه برای توزیع وجوه به رانندگان کامیون هستند.

کانادا که شرکت های متنوعی از خدمات بیت کوین را دارد مشتریان را قادر می سازد از بیت کوین برای خرید محصولات و خدمات روزمره استفاده کنند. بر اساس وضعیت فعلی کامیون داران، به نظر می رسد که اولویت بر استفاده از بیت کوین برای کمک به کامیون داران در خرید سوخت و غذا خواهد بود، زیرا با زمستان سخت کانادا و وجود محدودیت های کرونایی زندگی برای آنها سخت شده است.

تگ ها