خرید زمین در متاورس با شیبا اینو

خرید زمین در متاورس با شیبا اینو
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دارندگان میم کوین محبوب شیبا اینو، اکنون می توانند از این ارز دیجیتال برای خرید زمین در متاورس شیبا اینو استفاده کنند. روز چهارشنبه، 4 می تیم شیبا اینو در توییتر اظهار داشت که توکن شیبا برای برش قطعات زمین در پروژه واقعیت مجازی متاورس شیبا اینو استفاده خواهد شد.

هم اکنون100595 قطعه زمین مجازی مختلف در متاورس شیبا اینو وجود دارد. در ابتدا فقط امکان خرید زمین با استفاده از اتریوم در دسترس بوده است که اکنون با ادغام شیبا اینو در پروژه متاورس امکان خرید زمین مجازی و سفارشی‌ سازی لند مجازی نیز فراهم شده است.

اگر چه بطور رسمی اعلام نشده است؛ اما مالکان زمین در متاورس شیبا اینو امکان ایجاد درآمد غیرفعال، جمع آوری منابع درون بازی و ایجاد جوایز را خواهند داشت، اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه نشده است.

قطعات زمین در متاورس شیبا اینو قرار است به صورت مرحله ای آزاد شوند. در مرحله مقدماتی 36.431 قطعه در 13 آوریل فعال شده است و زمین به چهار دسته: خز نقره‌ای (Silver Fur)، دم طلا (Gold Tail)، پنجه پلاتینیوم (Platinum Paw) و دندان ‌های الماسی (Diamond Teeth)، تقسیم و با قیمت بین 0.2 اتریوم تا 1 اتریوم در دسترس خواهد بود.

توسعه اکوسیستم شیبا اینو

توسعه ‌دهندگان شیبا اینو در ماه ‌های اخیر بسیار فعال بوده ‌اند و هم اکنون اکوسیستم شیبا اینو از NFT و پلتفرم دیفای شیبا سوآپ پشتیبانی می کند. اکوسیستم شیبا اینو از توکن های فرعی LEASH و BONE تشکیل شده است که براساس اظهارات توسعه دهندگان با توسعه پروژه متاورس، نقش مهمی را ایفا خواهند نمود.

در حال حاضر، هولدرهایی که LEASH خود را قفل می‌کنند، اولویت دسترسی به مناقصه زمین متاورسی را خواهند داشت، توکن BONE نیز یک نشانه حاکمیتی ست که به دارندگان اجازه می‌ دهد در مورد تصمیم ‌گیری ‌های مربوط به توسعه متاورس رای دهند.

بر اساس پست اخیر بنیاد Unification در وب سایت مدیوم، متاورس شیبا اینو در شبکه  Shibarium، بعنوان یک راهکار مقیاس ‌پذیری لایه 2 برای شیبا اینو در دسترس خواهد بود. تست نت عمومی شبکه Shibarium قرار است طی چند ماه آینده اجرا شود و نسخه بتای آن نیز پس از آن عرضه خواهد شد.
از آنجایی که شیبا اینو یک توکن ERC-20 بر بلاک چین اتریوم می باشد، با کارمزدهای زیاد روبروست. براساس توسعه دهندگان، شبکه شیباریوم تراکنش ‌های شیبا اینو را بسیار سریعتر و ارزانتر ارائه می کند. در نتیجه، شیبا اینو برای گیمینگ نیز بهینه ‌تر خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو بهبود مختصری را تجربه کرده و در 12 ساعت گذشته تقریباً 6 درصد افزایش یافته است. به طور کلی، عملکرد قیمت در مورد توکن ضعیف بوده است، به طوری که شیبا اینو در حال حاضر 12.3درصد در دو هفته گذشته کاهش یافته است. این توکن اکنون با قیمت 0.0000218 دلار معامله می شود که بیش از 74 درصد از بالاترین رکورد خود در 28 اکتبر سال گذشته کاهش یافته است.