خرید پردازشگر ارز دیجیتال توسط شرکت اسرائیلی

خرید پردازشگر ارز دیجیتال توسط شرکت اسرائیلی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

Fireblocks محافظ و متولی ارز دیجیتال اولین خرید خود را با First DAG انجام داده است. شرکت First Digital Assets پردازشگر پرداخت ارز دیجیتال  First DAGرا خریداری کرده است که این یک پردازشگر پرداخت توسعه یافته ارز دیجیتال مستقر در اسرائیل می باشد.

شرایط معامله فاش نشده است، اما مایکل شالوف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Fireblocks به The Block گفت که این شرکت از پول نقد و سهام برای تأمین مالی خرید استفاده کرده است.First DAG در سال 2017 تأسیس شد و تا به امروز 21 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

بر اساس برآوردهای Dealroom، ارزش آن در سال 2018 بین 88 تا 132 میلیون دلار بوده است.First DAG در حال ساخت یک پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال برای کمک به تاجران برای پذیرش استیبل کوین است. Shaulov گفت: این پلتفرم قرار است در بهار 2022 راه اندازی شود، هم اکنون به Fireblocks کمک می کند تا پرداخت های استیبل کوین و پرداخت های B2B با استیبل کوین ها را برای مشتریان سازمانی خود فعال کنند.

Fireblocks قبلاً با First DAG آشنا بوده است. این دو شرکت برای اولین بار در سال گذشته با یکدیگر همکاری کردند تا دروازه پرداخت دیم استیبل کوین را برای مؤسسات مالی راه‌اندازی کنند و همچنین به سرمایه گذاران اجازه می دهد به راحتی با شبکه بلاک چین Diem ارتباط برقرار کنند. انجمن Diem در اوایل ماه فوریه 2022 به دلیل فشارهای نظارتی تعطیل شد و دارایی های خود را به مبلغ 200 میلیون دلار به بانک Silvergate فروخت. همچنین این احتمال وجود دارد که First DAG هر زمان که راه اندازی شد از Diem پشتیبانی کند.

Shaulov گفت: طبق قرارداد، پلتفرم First DAG در این پلتفرم ادغام شده و بزودی به طور کامل در Fireblocks یکپارچه خواهند شد. او افزود که First DAG یک واحد تجاری جدید از Fireblocks خواهد بود که بر پرداخت متمرکز است. شاولوف گفت که تمام 16 کارمند First DAG نیز به فایربلاکس خواهند پیوست و تعداد کل کارکنان این شرکت به 343 نفر خواهد رسید. شاولوف گفت که شرکت های مشاوره KPMG و EY و بزرگترین شرکت حقوقی اسرائیل Meitar به عنوان مشاوران بانکی و حقوقی برای این معامله خدمت خواهند کرد.

این خرید دو هفته پس از سرمایه گذاری 550 میلیون دلاری فایربلاکس صورت خواهد گرفت. Fireblocksدر سرمایه‌گذاری سری E نیز سرمایه ای به ارزش 8 میلیارد دلار جمع‌آوری کرده است. Shaulov گفت که این شرکت قصد دارد استارت ‌آپ های بیشتری از رمزارزها را برای توسعه بیشتر خریداری کند، وی ار ارائه اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم خودداری کرد.
 

تگ ها